"Animawings îşi doreşte să fie un operator de zboruri charter dedicat în special pe sectorul de leasure turoperatorilor şi agenţiilor de turism şi va deservi destinaţiile principale de vacanţă din jurul Mediteranei. Avem depuse deja la Autoritatea Aeronautică toate manualele şi aşteptam ca în data de 15 martie să fie emis certificatul de operator. În caz de întârziere, vom avea susţinerea acţionarului Orange2Fly, care vine şi operează zboruri în baza licenţei, deci orice delay faţă de această dată nu va avea impact asupra operării primului zbor. Ţinta noastră pentru primul zbor este data de 1 mai, când, practic, începe sezonul de vară şi vor începe zborurile către destinaţii de vacanţă", a declarat, joi, Tudor Constantinescu, director comercial Animawings, într-o conferinţă de presă.
Animawings va avea la dispoziţie două avioane de tip Airbus A320-200, cu câte 180 de locuri, iar acestea vor asigura zborurile charter operate de o parte dintre turoperatorii din România către destinaţii de vacanţă din Grecia, Turcia, Spania, Egipt şi Tunisia.
Pentru anul 2020, managementul companiei a previzionat 4.000 de ore de zbor, iar în următorii patru ani intenţionează să ajungă la triplarea acestei cifre.
Planurile de dezvoltare ale noului operator aerian nu se limitează doar la zona de chartere, aceasta fiind văzută doar ca o primă etapă. În viitor se are în vedere mărirea flotei şi extinderea gamei de servicii.
În ceea ce priveşte ofertele şi tarifele companiei, directorul comercial a subliniat că, din perspectiva Animawings, zborurile sunt toate închiriate la un tarif fix pe toată durata sezonului, iar riscul comercial este preluat de turoperatori, care "se joacă" cu oferte pentru a capta interesul pieţei.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News