Destinația, care este situată între Muntenegru și Grecia, a cunoscut un boom de popularitate după pandemie, mulți turiști britanici călătorind în această țară.
Experții în turism atribuie rețelelor de socializare meritul de a fi promovat Albania ca fiind o "destinație sub așteptări", Ellie Marr, specialist în Albania la Regent Holidays, declarând pentru The Times: "Sunt mari utilizatori de rețele de socializare acolo și au profitat de acest lucru".
Ea a continuat: "Este cazul în care oamenii au văzut-o în poze, au auzit despre ea și și-au dat seama că este o țară uimitoare pentru coasta și frumusețea sa naturală".
@_reena_rai We love a (relatively) undiscovered gem #placestovisit #placestogo #traveltok #traveltiktok #albania ♬ Somewhere Only We Know - ????♡????
Între timp, videoclipurile TikTok care prezintă popularitatea stațiunii balneare Ksamil au fost vizualizate de peste 60 de milioane de ori pe platformă.
Mulți utilizatori de social media se laudă cu faptul că este o locație necunoscută, care este la o fracțiune din prețul țărilor vecine, precum Grecia și Croația.
Într-un videoclip, împărtășit de utilizatorul britanic @_Reena_rai, aceasta a descris "cinci motive pentru a vizita Riveria", spunând: "Este practic Grecia cu un buget redus. Plajele sunt superbe, poți găsi întotdeauna un șezlong.
Este foarte liniștită și non-turistică. Mâncarea este absolut incredibilă, iar vinul este foarte ieftin”.
O altă persoană @Elisolidum a împărtășit un clip pe care l-a numit "cea mai subestimată țară din Europa", spunând: "Aveți munți, plaje, sate uimitoare.
Pentru o țară atât de mică, Albania este aproape de a le avea pe toate. Este, de asemenea, una dintre cele mai accesibile țări în care am călătorit vreodată, așa că este perfectă pentru călătorii cu buget redus și pentru cei cu rucsacuri.
Fiecare zi a fost pură aventură... sunt atât de multe sate drăguțe de explorat și lucruri de descoperit.', conform Daily Mail.
Marr a numit-o "una dintre ultimele destinații cu adevărat ieftine din Europa" și a sugerat că popularitatea sa va continua să crească pe măsură ce criza costului vieții îi va afecta pe britanici.
Vizitatorii pot cumpăra o sticlă de vin din supermarket pentru 5,30 lire sterline (30 de lei), în timp ce o halbă de bere costă doar 1,10 lire sterline (6 lei).
Între timp, Marr a dezvăluit că o masă cu trei feluri de mâncare poate costa între 10 și 22 de lire sterline (60-130 de lei).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News