Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
O turistă aflată în vacanță în străinătate a fost taxată cu aproximativ 27.000 de euro pentru o cursă cu Uber
WhatsApp
Un TikToker a făcut publică povestea sa de necrezut. Aceasta a fost taxată cu aproximativ 27.000 de euro (23,000 de lire sterline) pentru o singură cursă Uber în Costa Rica, iar situația pare că nu are rezolvare.
O turistă aflată în vacanță în străinătate a fost taxată cu aproximativ 27.000 de euro pentru o cursă cu Uber / Foto: Tiktok

Dominique, care se afla în Costa Rica, a decis să ia un Uber, dar a avut parte de un moment neașteptat când și-a verificat contul bancar a doua zi dimineața. Suma cu care a fost taxată pentru călătoria cu Uberul era uluitoare, iar ea a fost șocată de această descoperire.

Într-un videoclip postat pe TikTok sub numele de utilizator @dominique.xo.xo, tânăra explică faptul că a călătorit în multe țări și niciodată nu a avut o astfel de problemă. Ea împărtășește: "Am decis să iau un Uber, totul era în regulă, dar când mi-am verificat contul bancar a doua zi dimineața, am realizat că am fost taxat în dolari americani, nu în moneda costaricană. De aceea am fost taxat cu 29.994 USD echivalentul a 26.846 de euro.

 

Turistă jecmănită de un Uber din Costa Rica

 

Această descoperire a declanșat o mare panică în interiorul turistei. Disperată să rezolve situația cât mai repede și să-și continue vacanța, Dominique a contactat banca sa pentru a găsi o soluție. Cu toate acestea, i s-a spus că este vina sa pentru că a activat notificarea de călătorie pe cardul său.

Frustrată de răspunsul primit de la bancă, Dominique a contactat serviciul de asistență pentru clienți al Uber, dar aceștia au aruncat vina pe bancă și i-au cerut să verifice de ce nu a fost convertită suma în moneda corectă sau taxată corespunzător.

 

 

Banca și compania Uber aruncă vina una pe cealaltă

 

În timp ce banca și Uber se acuzau reciproc, Dominique a rămas blocată în mijlocul acestui conflict, fiind plecată din țară și neavând acces la banii ei. Vacanța sa a fost practic pusă în așteptare.

În cele din urmă, Dominique a apelat la ajutorul Twitter, unde Uber i-a cerut numărul de telefon și i-a promis că o persoană din companie o va contacta. Cu toate acestea, de la această interacțiune au trecut patru zile și încă nu a primit niciun răspuns.

Această poveste uluitoare pune în evidență importanța verificării atente a detaliilor financiare și a comunicării clare între clienți și companii. Pentru Dominique, această experiență neplăcută a devenit o provocare majoră în timpul vacanței sale, demonstrând că, uneori, chiar și cele mai mici decizii pot avea consecințe financiare importante.

 

Watch on TikTok

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
Top cele mai citite știri
Turism Vezi toate articolele
pixel