Dacia face mișto de abonamentul BMW pentru scaunele încălzite cu sticle de apă caldă gratuite. "Heated Seat Saviours" - "Salvatorul de scaune încălzite" este limitat la 75 de unități.
Dacia are o ofertă gratuită la anumiți dealeri din Marea Britanie. Înainte de a vă entuziasma prea tare, marca românească nu împarte mașini, ci mai degrabă sticle de apă. Constructorul auto deținut de Renault se ia la trântă cu anumiți producători auto și cu proliferarea abonamentelor pentru deblocarea anumitor caracteristici. Aceste "Heated Seat Saviours" sunt, evident, o modalitate de a face haz de necaz inofensiv la adresa BMW și a deciziei sale de a cere bani pentru a-ți încălzi fesele într-o zi rece de iarnă.
Dacia spune că este renumită pentru că oferă simplitate și că va evita aceste capturi de bani, permițând clienților să acceseze totul fără a se preocupa de vreun paywall. Constructorul auto low-cost subliniază că versiunile emblematice ale modelelor Sandero Stepway, Duster și Jogger au scaunele față încălzite în dotarea standard.
Sticlele cu apă caldă vor fi disponibile la reprezentanțele Dacia situate în Brent Cross (Londra), Trinity Way (Manchester) și Fendrod Way (Swansea) în perioada 1 și 2 februarie, între orele 9:00 și 16:00. Fiecare showroom va distribui câte 25 dintre aceste așa-numite "Heated Seat Saviours", în ordinea apariției doritorilor. Oamenii nu vor fi forțați să cumpere nimic de la dealeri, care vor oferi câte un articol de persoană.
"Heated Seat Saviours sunt un pic de distracție, dar evidențiază direcția în care se îndreaptă industria în general în ceea ce privește accesul la caracteristici pe bază de abonament. Să-i ceri cuiva să plătească în plus pentru a activa un echipament montat din fabrică cu siguranță nu este un comportament Dacia!", spune Directorul mărcii Dacia UK, Luke Broad, citat de uk.motor1.com.
Dacia este axată pe simplitate, directorul general al companiei, Denis Le Vot, a declarat anul trecut că clienții nu ar trebui să fie forțați să achiziționeze tehnologie de siguranță activă dacă nu o doresc: "O mulțime de oameni dezactivează sistemul de asistență la menținerea benzii de rulare. Faci asta pentru că ești o ființă umană și evaluezi situația, așa că dezactivezi tehnologia. Ceea ce facem noi este că nu ți-o vindem. Știm că oamenii dezactivează sistemul de asistență la menținerea benzii de rulare, așa că de ce l-am vinde?".
Deși Dacia este cunoscută pentru faptul că oferă unele dintre cele mai ieftine mașini din Europa, noul Jogger Hybrid este cea mai scumpă mașină a firmei de până acum (de la 18.445 de lire sterline în Marea Britanie). Un SUV mai mare, anticipat de conceptul Bigster, urmează să apară până la mijlocul deceniului, iar acela va ridica și mai mult plafonul de preț.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News