Clipul de două minute o o arată pe Lily, o fetiţă de şase ani, care încearcă să ia legătura cu un bătrân care locuieşte singur pe lună. Micuţa îl spionează cu ajutorul unui telescop şi se chinuie să îi trimită un mesaj pentru a-i transmite că nu este singur de Crăciun. Dar nici avionul de hârtie, nici arcul cu săgeţi nu dau rezultate. Doar magia din ziua de Crăciun face ca cei doi să se întâlnească.
Modul în care regizorul Kim Gehrig reuşeşte să împlinească dorinţa fetei şi să aducă lacrimi de bucurie pe obrazul brăzdat de vreme al bătrânului este surprinzător şi emoţionant.
Pentru campania de Crăciun din acest an, "Man on The Moon", John Lewis a cheltuit aproximativ 7 milioane de lire, dar a meritat fiecare penny. La doar câteva ore de la lansare clipul a câştigat inimile fanilor care au votat spotul drept cea mai frumoasă reclamă de Crăciun din toate timpurile.
Clipul a fost vizualizat de aproape 18 milioane de oameni din întreaga lume!
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News