Șoferul român a rămas blocat în tunelul Prințesa Margriet de pe A7 din Olanda miercuri dimineață. Bărbatul a ignorat toate gardurile și semnele de stop și, în cele din urmă, s-a oprit în fața sacilor de nisip.
Compania de salvare Betten din Sneek a fost surprinsă când a primit un raport despre un camion blocat pe A7. „M-am gândit: nu se poate deloc. Asta este la tunel”, spune Paul Betten, reprezentantul companiei.
Poliția și Rijkswaterstaat (n.r. - responsabil pentru proiectarea, construcția, managementul și întreținerea principalelor facilități de infrastructură din Țările de Jos) au cerut ajutorul companiei de salvare pentru un camion blocat în apeductul închis.
Șoferul din România a condus pe autostrada de la Joure la Sneek pe lângă toate gardurile, barierele și semnele de oprire. Până când nu a mai putut merge mai departe din cauza sacilor de nisip.
Incidentul a avut loc când angajații Rijkswaterstaat puneau blocurile de beton. Aceștia vor înlocui sacii de nisip, astfel încât traficul să poată fi folosit din nou pe autostrada A7 la jumătatea lunii februarie.
Șoferul a părăsit vehiculul pentru ca echipajele de recuperare Betten să poată scoată camionul din tunel.
Șoferul român de TIR a fost amendat de polițiști pentru fapta sa. El a plătit și costurile pentru a fi scos din tunel. La sfârșitul după-amiezii, șoferul și-a putut continua drumul.
Tunelul Princess Margriet de pe A7 între Sneek și Joure se va redeschide parțial pentru trafic la mijlocul lunii februarie. Pe 14 decembrie 2022, Rijkswaterstaat (RWS) a închis tunelul din cauza unei denivelări a străzii. După cercetări ample și diverse măsuri, siguranța traficului este garantată, a informat Rijkswaterstaat.
O viteză maximă de 50 de kilometri pe oră va continua să se aplice pe o parte a tunelului. Doar o bandă va fi deschisă pe fiecare sens.
A7 este o arteră de circulație importantă pentru Friesland din Olanda. Rutele de deviere vor rămâne. Traficul poate circula în continuare pe A31 și A32 și pe N359 și N354. Prin această măsură, RWS speră că traficul se va extinde. Din cauza redeschiderii parțiale a tunelului, presiunea traficului pe drumurile locale din regiune va scădea probabil. Acesta este încă mare acum, deoarece tunelul este închis.
După închiderile din decembrie, Rijkswaterstaat a pus peste 10.000 de saci de nisip pentru a stabiliza tunelul. În acest fel ar putea fi prevenite mai multe daune. Acest lucru a făcut ca elementul din tunel care s-a ridicat să se pună înapoi în poziția inițială.
Pentru a crea spațiu pentru traficul rutier, sacii mari de nisip vor fi mutați și scoși de luni, 30 ianuarie. „În același timp, putem continua să investigăm cauza și, în cele din urmă, să efectuăm reparația”, spune Rijkswaterstaat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News