În ultimul timp, tot mai multe restaurante au recurs la rețelele de socializare pentru a încerca să identifice și să sancționeze clienții care iau masa și fug fără să plătească.
În cazul de față, un grup format din șapte persoane a avut o notă de plată de 489,90 lire sterline la restaurantul Stubbs. Aceștia au savurat trei feluri de mâncare de homar, un deliciu ce a costat 144 de lire sterline, precum și o duzină de stridii, calamari și pateu de ficat de pui, toate acompaniate de vin și câteva halbe de bere.
Restaurantul a reacționat imediat și a distribuit fotografii ale clienților respectivi, îndemnându-i să "se întoarcă și să plătească nota de plată". Postarea restaurantului a devenit virală și a primit numeroase mesaje de susținere din partea comunității online.
„Vă rugăm să reveniți și să vă plătiți factura. Suntem un restaurant privat și nu vom supraviețui dacă ne veți face acest lucru. Ați mâncat toată mâncarea și v-am oferit un serviciu fabulos... și totuși ați plecat, cât de repede ați putut, fără să plătiți”, scrie restaurantul pe Facebook.
Clienții care au luat masa și au plecat fără să plătească au fost aspru criticați pentru comportamentul lor. Unii utilizatori ai rețelelor sociale au cerut identificarea și sancționarea grupului, iar alții au subliniat impactul negativ pe care astfel de acțiuni îl au asupra micilor afaceri și a angajaților acestora.
Restaurantul Stubbs nu este primul care se confruntă cu astfel de probleme. Multe localuri au început să solicite detalii ale cardurilor de credit sau chiar depozite la rezervare pentru a se proteja împotriva clienților care pleacă fără să plătească nota de plată.
Acest incident subliniază importanța respectului față de proprietarii de mici afaceri și angajații lor, evidențiind nevoia unor măsuri suplimentare pentru a preveni astfel de situații.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News