Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Un adolescent a rămas fără scaunul cu rotile în vacanță. Compania de zbor din Europa cu care călătorea l-a pierdut
WhatsApp
Un adolescent a rămas fără scaunul său cu rotile în vacanță la Paris, după ce o companie aeriană europeană i-a "pierdut" scaunul.
Un adolescent a rămas fără scaunul cu rotile în vacanță. Compania de zbor din Europa cu care călătorea l-a pierdut / Foto: Unsplash

Michael Cloke, în vârstă de 17 ani, a sosit marți în capitala Franței, dar a fost anunțat că scaunul său cu rotile, care fusese înregistrat în cală pe aeroportul din Edinburgh, nu a putut fi găsit.

Patru zile mai târziu, compania aeriană încă nu îl găsise. Mama sa, Gillian Cloke, a declarat că pierderea scaunului a avut un "impact major" asupra vacanței familiei sale.

 

Copil cu probleme lăsat fără scaunul cu rotile în vacanță de easyJet

 

Ea a spus că experiența cu easyJet a "deraiat" planurile de vacanță, dar familia a încercat în continuare să profite la maximum de timpul petrecut în vacanță.

Michael, care are nevoie de scaun din cauza unei afecțiuni cardiace care îi provoacă o oboseală severă, a împrumutat scaune cu rotile de la unele dintre principalele destinații turistice.

Mama sa, un editor de cărți liber profesionist din Edinburgh, a primit un sprijin larg pe rețelele de socializare după ce a scris despre această încercare online folosind hashtag-ul #rightsonflights.

Ea a spus că a înregistrat scaunul cu rotile la aeroportul din Edinburgh, dar scaunul nu a ieșit la celălalt capăt.

 

Familia a încercat șapte organizații înainte de a reuși să închirieze un scaun cu rotile



Întrebată dacă pierderea a avut un impact major asupra vacanței familiei, femeia a declarat pentru agenția de știri PA: "Da, este corect să spunem asta. Este nevoie de multă planificare pentru a merge în vacanță cu cineva care are un handicap. Așa că ne-am făcut planurile, iar apoi pierderea unui element crucial al echipamentului ne-a deraiat complet planurile."

Perturbarea a împiedicat familia să meargă într-o excursie mult-așteptată la Palatul Versailles, iar familia a descris ajungerea la faimoasa galerie de artă The Louvre ca fiind un "coșmar complet", deoarece taxiurile nu au putut duce familia suficient de aproape pentru ca Michael să meargă pe jos până la intrare.

"Am făcut tot ce am putut, ceea ce implică să stăm jos, turul pe râu, autobuze", a adăugat ea. "Este frumos și însorit și este Paris și încercăm să nu fim nerecunoscători având în vedere tot ceea ce se întâmplă aici".

 

Declarația făcută de un purtător de cuvânt de la easyJet

 

EasyJet, una dintre cele mai mari companii aeriene low-cost din Europa a declarat: "Ne pare foarte rău că Michael a rămas fără scaunul său cu rotile în urma zborului său recent de la Edinburgh la Paris. Știm cât de important este pentru clienți să se simtă încrezători că astfel de obiecte vor fi bine îngrijite atunci când călătoresc cu noi, așa că investigăm împreună cu partenerii noștri de handling la sol de la Edinburgh și Paris și cu furnizorul de asistență specială al aeroportului.

Facem tot posibilul pentru a încerca să îl localizăm și înțelegem pe deplin inconvenientele pe care acest lucru le-a provocat, lucru pentru care ne pare foarte rău. Familia ne-a informat că a folosit un scaun cu rotile de înlocuire temporară și am fost în contact cu ei încă de marți pentru a ne asigura de bunăstarea lui Michael și pentru a vedea cum îi putem ajuta în continuare.

Vom oferi, de asemenea, un gest de bunăvoință pentru a ne cere scuze pentru experiența lor și pentru întârzierea în reunirea lui Michael cu scaunul său cu rotile."

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Internațional Vezi toate articolele
pixel