Deși aproape că nu erau turiști la piscină, toate șezlongurile cu prosoape erau rezervate. Familia din Bischofswerda, Saxonia a apelat la justiție împotriva acestui lucru și a câștigat. Potrivit instanței, deși hotelul avea șase piscine și în jur de 500 de șezlonguri, adesea nu mai era spațiu.
În hotelul din Rhodos, oaspeților nu le este permis să rezerve șezlongurile pentru mai mult de 30 de minute fără a le folosi. Dar, conform descrierilor, conducerea și personalul hotelului nu au făcut nimic cu privire la încălcările regulamentului. Familia s-a plâns de acest lucru de mai multe ori, dar fără succes, relatează hna.de.
Vacanța din Rodos a lăsat un gust amar familiei din Germania. După ce au plătit 5.260 de euro pentru pachetul turistic, familia a intentat un proces în instanță și a avut parțial dreptate.
Instanţa a acordat familiei din Saxonia 322,77 euro, a declarat un purtător de cuvânt al instanţei pentru dpa. Un pachet de vacanță ar putea fi defect dacă organizatorul fie pune la dispoziție doar câteva șezlonguri într-un complex hotelier, fie nu intervine dacă turiștii rezervă șezlonguri pentru o perioadă lungă de timp fără a le folosi efectiv.
În timp ce familia a criticat de mai multe ori dilema șezlongului din Grecia, potrivit instanței, organizatorul a considerat-o mai degrabă o competiție pașnică pentru locurile râvnite de la piscină.
Instanța a decis o reducere a prețului călătoriei cu 15 la sută din prețul zilnic al călătoriei de la prima plângere a reclamantului. Verdictul nu este definitiv și este posibilă o cale de atac.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News