„După 10 luni de la moartea soţului meu şi nenumărate cereri de a-i anula numărul de telefon mobil, compania continuă să trimită notificări de plată pe numele său”, spune Gabriella Pesce, soţia italianului decedat, conform Corriere di Bergamo. Femeia spune că soţul ei, Angelo Baldoni, a murit în martie, când coronavirusul l-a stins în doar patru zile.
Femeia nu a reuşit să rezolve o singură problemă, după decesul soțului: cea cu compania de telefoanie. Numărul de mobil al bărbatului face parte dintr-un pachet promoţional al companiei, care include telefonie fixă, internet, apeluri şi mesaje pentru două telefoane mobile. De mai multe luni, femeia a cerut anularea numărului soţului ei, însă primeşte în continuare facturi şi banii îi sunt luaţi din cont. „Luni întregi am stat la coadă la poştă pentru a plăti oferta care includea şi telefonul unei persoane decedate”, declară italianca. Solicitările telefonice la serviciul pentru clienţi, reclamaţiile prin fax şi e-mailurile nu au rezolvat problema. „În semn de protest, din noiembrie nu am mai plătit, însă banii mi s-au luat din bancă”, explică Gabriella Pesce.
Numărul de telefon este încă activ: „O scrisoare recomandată i-a fost trimisă soţului meu pe 15 ianuarie în care compania îl obligă să plătească factura din noiembrie. Este ruşinos, mai ales în acest moment ar trebui să se acorde mai multă atenţie cetăţenilor şi multora care, la fel ca mine, trăiesc în situaţii teribile şi dureroase”. Compania de telefonie, contactată de Corriere di Bergamo, şi-a cerut scuze femeii, afirmând că întârzierea de gestiune a survenit unor motive tehnice.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News