De asemenea, operatorul afirmă că costul biletelor pasagerilor, ai căror zboruri au fost anulate, vor fi rambursate, potrivit Deschide.md, titrează Rador.
"Ei au primit o notificare despre anulare pe adresa de email, introdusă la procurarea biletului. În acest caz pasagerul poate solicita rambursarea integrală al costului biletului, urmând instrucţiunile primite pe adresa email", precizează reprezentanţii companiei aeriene.
Totodată, Air Moldova solicită înţelegere din partea cetăţenilor, în cazul în care cererile acestora nu sunt imediat executate.
"În adresa companiei sunt expediate, constant, un număr considerabil de solicitări. Compania aeriană Air Moldova regretă incomodiţăţile create, dar vă asigură că toate solicitările dumneavoastră sunt în procesare. Vă rugăm să nu dublaţi solicitările expediate anterior. Din cauza suprasolicitării procesarea scrisorilor dvs. durează mai mult timp decât de obicei", explică reprezentanţii Air Moldova.
Totodată, aceştia dau asigurări că absolut toate solicitările vor avea un răspuns şi cazul fiecărui pasager va fi soluţionat.
Vă amintim că anterior, compania Air Moldova a anunţat că zborurile au fost sistate în perioada 2-15 mai 2023. Totodată, operatorul de curse aeriene a precizat că va relua operarea zborurilor odată cu acceptarea de către instanţă a cererii de restructurare accelerată.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News