Ofițerii au decis să supună vehiculul unui alt control al traficului, pe parcursul căruia s-au constatat mai multe deficiențe și a devenit clar că din nou ceva nu era în regulă cu vechiul MAN.
Deficiențele tehnice constatate la capul tractor, care avea un kilometraj imens de peste un milion de kilometri, s-a dovedit a fi cea mai mică problemă. După o scurtă verificare, ofițerii au putut să vadă că tractorul nu mai era înmatriculat în circulție de câteva luni și călătorea fără asigurare de răspundere civilă.
Viteza maximă permisă pentru camioanele grele de peste 7,5 tone a fost, de asemenea, depășită semnificativ de mai multe ori. Mai mult, șoferul iranian în vârstă de 55 de ani, care este și directorul general al companiei de expediție înregistrate în România, nu a putut prezenta o licență valabilă pentru transportul comercial de marfă.
În cele din urmă, ca parte a controlului respectării reglementărilor sociale, oficialii au trebuit să ia act și de faptul că întreprinzătorul cu conducere autonomă întrerupea încă sursa de alimentare a tahografului camionului său în unele locuri, pentru înregistrarea corectă a timpilor de conducere, care în unele cazuri erau în mod clar prea lungi, și, astfel, a timpilor de conducere aferenți, pentru a acoperi încălcările legii.
Antreprenorului i sa interzis să continue călătoria, iar plăcuțele de înmatriculare românești ale TI-ului și obiectele relevante pentru probe au fost ridicate, iar autotrenul, oprit de la circulația pe drumurile publice. După ce au avut loc și celelalte măsuri ale poliției, bărbatul a putut fi ridicat în cele din urmă de soția sa la punctul de control, potrivit pnp.de.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News