În era automatizării și a tehnologiei din ce în ce mai avansate, interacțiunea umană cu roboții și dispozitivele de self-service a devenit din ce în ce mai comună. Cu toate acestea, există momente când această interacțiune duce la situații ciudate sau chiar dezagreabile.
Recent, un american a fost pus într-o situație neașteptată și potrivit unei postări pe Reddit, acesta a fost nemulțumit după ce un terminal de self-checkout i-a cerut să lase bacșiș.
Bărbatul, cunoscut sub numele de "BurningRiceHouse", a relatat această experiență pe platforma Reddit, sub rubrica "Mildly Infuriating".
În postarea sa, a scris: "În cele din urmă s-a întâmplat. Mi s-a cerut să las bacșiș la stația de autocontrol de la aeroport. Pentru ce să las bacșiș? Nimeni nu mi-a oferit niciun serviciu”, însoțindu-și mesajul cu o fotografie a ecranului de la terminalul de self-checkout care oferea patru opțiuni de bacșiș - fără bacșiș, 15%, 18% și 20%.
Reacția bărbatului a stârnit interesul și curiozitatea altor utilizatori de pe Reddit. Mulți dintre aceștia s-au declarat nedumeriți de solicitarea de a lăsa bacșiș la un terminal de self-checkout, deoarece în această situație nu a existat nicio interacțiune umană care să justifice acordarea unui bacșiș. În loc să-l servească un casier sau personalul de la un tejghea, acesta a gestionat singur procesul de cumpărare.
Unul dintre utilizatori a comentat: "Ar trebui să ofere o reducere pentru autoservire sau pentru lipsa de servire." Alții au exprimat îndoiala cu privire la destinatarul acestui bacșiș, întrebând: "Dar cui îi dai bacșiș mai exact? Nimeni nu ți-a oferit un serviciu."
Incidentul recent reamintește de alte situații similare în care se discută dacă acordarea unui bacșiș este sau nu justificată, precum cazul unui curier care a refuzat să livreze o comandă de 400 de dolari după ce nu a primit bacșișul dorit.
Într-un videoclip viral de pe TikTok, șoferul de livrare a subliniat importanța bacșișului și a încercat să convingă cumpărătorii să lase bacșiș pentru serviciul său. Cu toate acestea, când poziția clientului nu s-a schimbat, acesta a returnat comanda și a renunțat la livrare.
Aceste situații ridică întrebări cu privire la momentul potrivit pentru a oferi bacșiș și la situațiile în care acesta este sau nu justificat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News