Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Zeci de turiști înșelați de un hotel din Italia care vindea camere fantomă
WhatsApp
Zeci de turiști au fost înșelați de un hotel din Rimini care vindea camere fantomă. Odată ajunși la hotel, turiștii descopereau că camera pe care o plătiseră nu există. 

După luni întregi de așteptare a relaxării binemeritate, a fi victima unei escrocherii este cel mai mare coșmar al oricărui turist. Și totuși, exact asta li s-a întâmplat unor turiști nefericiți care au ajuns în centrul unei scheme de vânzare de "camere fantomă". Evident, au pierdut toți banii pe care îi cheltuiseră și, deși municipalitatea le-a oferit o soluție alternativă pentru a compensa acest lucru, au rămas cu un gust amar și cu multă dezamăgire.

Escrocherie cu un hotel-fantomă din Rimini

 

Nu este neobișnuit să te confrunți cu ineficiențe și disfuncționalități atunci când rezervi o cazare de vacanță: de la o cameră murdară, la una care nu corespunde descrierii, la vecini zgomotoși sau, mai rău, la furturi. Bineînțeles, depunerea unei plângeri este un drept, dar turiștii nu pot obține întotdeauna despăgubiri și nu toate situațiile se încadrează în cazul specific al "pagubelor cauzate de vacanța distrusă".

Unii turiști nefericiți în cauză au ajuns la un hotel și au descoperit că rezervarea pe numele lor și camera pentru care au plătit nu existau. De fapt, camerele nu erau disponibile, deoarece un hotel de două stele din Rimini vindea "camere fantomă".

Municipalitatea s-a oferit să îi mute pe toți călătorii ghinioniști într-o altă unitate: vor sta acolo gratuit până la Ferragosto inclusiv. Operațiunile de relocare au fost gestionate de poliția orașului și de poliția rutieră, iar Federalberghi și Visit Rimini și-au oferit, de asemenea, sprijinul. Hotelul Gobbi din Via Siracusa a fost evacuat, iar managerul a primit un ordin de închidere.

Evident, plângerile persoanelor înșelate nu au întârziat să apară. Familiile care plătiseră deja avansul (unele plătiseră vacanța în întregime) nu au rezervat cu ochii închiși: unele au călătorit la fața locului, au vizitat camerele, au cerut informații detaliate despre servicii. Totul părea normal. Apoi, în luna iulie, au apărut primele suspiciuni: au apărut comentarii negative pe internet, de la persoane care se plângeau că au fost înșelate. Este puțin probabil ca turiștii să-și mai vadă banii: vor trebui să se mulțumească cu transferuri gratuite către hoteluri alternative improvizate.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Internațional Vezi toate articolele
pixel