Două zboruri care au plecat duminică dimineața din București în direcția aeroportului Castellón și Alicante, au lăsat aproximativ 40 de persoane la sol în România, informează elperiodicomediterraneo.com.
Avionul care se îndrepta spre Castellón a plecat cu o oră mai târziu, dar chiar și așa, mulți pasageri nu au putut ajunge la timp. Potrivit românilor, problema a fost că personalul este insuficient pe aeroportul din București și nu putea face față tuturor călătorilor care aveau nevoie să facă check-in suficient de repede.
Surse din aeroportul din Castellón au confirmat că pentru zborul menționat trebuiau să ajungă între 140 și 145 de pasageri, dar au sosit doar 132. Totul indică faptul că unii dintre călătorii care se îndreptau către Alicante au rămas și ei la sol, în timp ce alți utilizatori au raportat că au făcut overbooking, adică au vândut mai multe bilete decât reglementările sau lipsa datelor de sănătate.
Situația de pe aeroportul din București a fost haotică, copiii dormind pe jos și familiile fiind separate. Un pasager român nu a putut fi însoțit de soția și fiul său, așa că acum caută o cale prin care ambii să se poată întoarce în Spania.
Compania oferă pentru cei care nu au putut urca, un zbor pentru miercuri sau joi cu 38 de euro mai scump, însă unii pasageri nu pot aștepta, deoarece mulți dintre ei s-au întors duminică la Castellón, deoarece luni trebuie să lucreze, mai scrie sursa citată.
Românii au devenit nervoși. Manuela a susținut că compania aeriană i-a înșelat, după ce a rămas în București.
„Pe 29 august, unii pasageri nu s-au prezentat la timp la poarta de îmbarcare pentru zborurile din București către Castellon și Alicante. Porțile au fost închise în cel mai târziu moment posibil. În conformitate cu procedurile relevante și Condițiile generale de transport, pasagerilor care sosesc după închiderea porții li se refuză îmbarcarea în zbor.
Pentru a evita întârzierile și pentru a fluidiza operațiunile, Wizz Air le amintește tuturor pasagerilor că trebuie să fie prezenți la poarta de îmbarcare gata pentru îmbarcare cu cel puțin 40 de minute înainte de ora de plecare programată a zborului.
Wizz Air înțelege că cozile de la birourile de check-in de pe Aeroportul București au încetinit semnificativ procedura de îmbarcare. Deși această situație a fost dincolo de controlul nostru, Wizz Air își cere sincer scuze pentru toți clienții afectați pentru eventualele neplăceri cauzate și va face toate demersurile necesare pentru a îmbunătăți procesul de check-in și îmbarcare.
Wizz Air le reamintește tuturor pasagerilor să ajungă la aeroport cu cel puțin două ore înainte de plecare și la poarta de îmbarcare cu cel puțin 40 de minute înainte și să țină cont de faptul că procedurile de check-in și securitate ar putea dura mai mult decât de obicei”, au transmis, pentru StiriDiaspora.ro, reprezentanții companiei aeriene.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News