Românii descriu haosul de pe aeroportul din Madrid. Aeronava lor trebuia să decoleze duminică seară, la ora 22:15, ora Spaniei şi să aterizeze pe Otopeni luni dimineaţă, la ora 02 şi 55 de minute. În schimb, oamenii au fost ţinuţi 13 ore la poarta de îmbarcare. Timp de cinci ore, nu ar fi primit explicaţii, relatează Observator. Familii cu copii au sperat, din oră în oră, că avionul va decola. Au ajuns la Bucureşti abia la ora 15 şi 15 minute, a doua zi.
După ce au fost în cele din urmă îmbarcaţi, a urmat încă o întârziere. Puţin după ora 12:00, avionul nu numai că nu a aterizat în Capitală, dar nici măcar nu a decolat din Madrid. Deşi plecarea era programată undeva la ora 09:30, pasagerii au aflat, la urcarea în aeronavă, că aceasta întâmpină probleme tehnice. Defecţiunea anunţată de echipajul aeronavei a creat şi mai mult haos printre pasageri. Obosiţi şi cu nervii întinşi la maximum, trei oameni au decis să coboare din avion.
Lăcrămioara, pasager: „Lumea s-a impacientat şi acum sunt anumite persoane care vor să coboare pentru că le e frică. Se gândesc că cine ştie, are o defecţiune”.
Reprezentanţii companiei aeriene transmit că aeronava a avut nevoie de verificări tehnice din cauza impactului cu o pasăre şi că au oferit mâncare, băutură şi cazare, aşa cum prevede legea.
De cealaltă parte, pasagerii spun că, de fapt, nu au fost băgaţi în seamă până când nu şi-au cerut drepturile. Şi sunt hotărâţi să depună reclamaţii. De altfel, regulamentul european prevede despăgubiri pentru întârzierile mai mari de trei ore.
Pe Aeroportul Otopeni, doar astăzi, 10 la sută dintre zboruri au avut întârzieri mai mari de jumătate de oră.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News