Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Sfârșit cumplit pentru un șofer român, pe o șosea din Italia: a murit străpuns de un țăruș, după ce a ieșit cu TIR-ul în afara carosabilului
WhatsApp
Un șofer român de camion, în vârstă de 49 de ani, Nicolae Alexandru A., a ieșit de pe șosea și a murit străpuns de un țăruș care a intrat în cabina șoferului. Accidentul mortal a avut loc luni seară pe drumul național Romea, în direcția Veneția.

Publicitate

Un șofer de camion a ieșit de pe șosea și a murit străpuns de un țăruș care a intrat în cabina șoferului. Accidentul mortal a avut loc pe 8 ianuarie pe drumul național Romea, la kilometrul 84, în zona Chioggia, în direcția Veneția.

Pompierii, care au sosit de la detașamentul local, au pus în siguranță autovehiculul greu de teren. Șoferul aflat la bordul autovehiculului a fost extras dintre foile de metal contorsionate. În ciuda încercărilor medicului de la Suem 118, șoferul camionului a murit pe loc.  Autocamionul de mare tonaj implicat în accidentul din Chioggia avea numere de înmatriculare românești. La volan se fla un șofer român, de 49 de ani.

Potrivit unei prime reconstituiri a accidentului, camionul articulat, încărcat cu aparate electrocasnice, a ajuns complet în afara șoselei, în mijlocul noroiului. În dinamică, un mic stâlp metalic a pătruns în cabina șoferului camionului și l-a străpuns mortal pe șofer. 

Șoferul român, străpuns de un stâlp de fier care „a zburat“ de la un alt camion

 

Ieri însă, s-a scurs circumstanța care face clară necesitatea acestor investigații: șoferul a fost ucis de o bară metalică care susține o prelată ce acoperă încărcătura și care s-a desprins dintr-un alt camion, care se afla în fața celui condus de român și care nu a oprit, potrivit Nuova Venezia.

Ancheta preliminară privind cauzele care au dus la răsturnarea autonomă a camionului românesc, luni seara, pe șoseaua Romei, la scurt timp după podul peste Brenta, provocând moartea șoferului de 49 de ani, de naționalitate română a fost încheiată. Camionul a ieșit de pe șosea nu pentru că șoferul ar fi adormit sau s-ar fi îmbolnăvit, ci din cauza unui obiect contondent care s-a desprins dintr-un alt camion aflat în mișcare și care a trecut mai întâi prin cabina camionului și apoi l-a lovit pe șoferul camionului în cap, omorându-l pe loc. În momentul accidentului, drumul nu era umed și nu existau alte vehicule implicate. Constatările și ancheta vor fi cele care vor stabili cauza răsturnării de pe șoseaua autonomă.

Această ipoteză a fost confrmată și de serviciile de urgență sosite la fața locului, care au găsit "centina", adică prelata de plastic a unui alt camion, care nu aparținea camionului care a ieșit de pe șosea, și un stâlp lung de fier care inițial părea a fi suportul unui indicator rutier.

Adjunctul procurorului de serviciu a fost anunțat despre incident.

Șoferul care ar fi pierdut piesele care l-au ucis pe Nicolae este căutat 

 

Nu a existat oboseală, boală, avarie sau orice altceva la originea accidentului, ci un fapt concret și tragic, atestat de o prelată cu marca unei firme din Veneto încă bine vizibilă, iar unul dintre suporturile care o susținea aparținea unui alt mijloc de transport care nu a fost încă identificat. Ruperea prelatei de marfă nu este un eveniment neobișnuit pentru șoferii de camioane: este mai puțin frecvent, însă, ca prelata să zboare, în întregime sau parțial, pe șosea. Această împrejurare poate fi foarte periculoasă pentru cei aflați în derapaj, iar luni seară pericolul a devenit o tragedie: românul Nicolae Alexandru A., în vârstă de 49 de ani, nu a reușit să evite obstacolul, bara metalică, care se transformase într-un fel de suliță, intrând prin parbriz și lovindu-l în cap, ucigându-l pe loc.

Chiar în seara accidentului, se răspândise zvonul că un "stâlp" de semnalizare verticală ar fi lovit cabina camionului, dar acest lucru părea ciudat ca dinamică (stâlpul ar fi trebuit să fie mai degrabă strivit la pământ) și, mai ales, nu fusese confirmat de poliția locală că șoferul ar fi fost "strivit în cabină", poate din motive de confidențialitate în anchetă. Este posibil ca persoana care a pierdut foaia în acea noapte să nu fi observat acest lucru? Ar fi putut să nu simtă schimbarea rezistenței aerului sau reculul atunci când capacul s-a desprins? Cu siguranță că trebuie să fi observat, pe drum sau, cel târziu, la prima oprire făcută. Dacă absența intenționalității este evidentă împotriva lucrătorului, ipoteza unui accident cu fugă de la locul faptei ar putea rămâne în picioare, fie și numai pentru că nu s-a oprit (intenționat sau nu) pentru a verifica consecințele pierderii prelatei. Marți, la sediul poliției locale din Chioggia se prezentaseră doar reprezentanții firmei de transport pentru care lucra victima accidentului, pentru formalitățile birocratice legate de recuperarea autovehiculului și a încărcăturii de frigidere pe care o transporta la destinație. Autocamionul articulat rămâne în continuare sub sechestru, iar investigațiile continuă, potrivit Il Gazzettino.

 

-----------------------------------------------

Dacă doriți să fiți notificați direct pe WhatsApp, atunci când apare o nouă știre de interes EXCLUSIV pentru românii din ITALIA, puteți intra pe grupurile de WhatsApp al cititorilor fideli StiriDiaspora accesând următoarele linkuri: 

-> https://chat.whatsapp.com/DIfmKOQTNNO5InDDSWwifG 

-> https://chat.whatsapp.com/JCB7XM4tEl08V1iMcc9g8N 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Internațional Vezi toate articolele
pixel