Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Scandal într-un restaurant din Italia: o femeie revoltată că a plătit pentru o farfurie goală
WhatsApp
O factură emisă de un restaurant stârnește o dezbatere aprinsă. Unei cliente i s-a luat bani pentru o farfurie goală. Cum se apără restaurantul?
Scandal într-un restaurant din Italia, o femeie revoltată că a plătit pentru o farfurie goală

O femeie a comandat o farfurie suplimentară pentru fiica ei de trei ani, ca să guste din pastele pe care și le comandase pentru ea. Pe bon, clienta a văzut că restaurantul din orașul Finalborgo din regiunea Liguria a încasat doi euro în plus pentru farfuria goala.

Femeia a trimis chitanța jurnalistei Selvaggia Lucarelli, care a distribuit-o pe rețelele de socializare. Proprietarii restaurantului și-au expus și ei punctul de vedere, deranjați de reacțiile de pe internet.

Două feluri principale de mâncare, două băuturi și „Coperto” (o taxă menită să acopere cheltuielile restaurantului privind vesela și fața de masă) se regăsesc pe bol emis de restaurant. 

În plus, apar doi euro pe care restaurantul i-a perceput pentru farfuria goală. Lucarelli a publicat pe Twitter fotografia bonului și a descris pe scurt cazul. Postarea ei a fost vizualizată de peste un milion de ori și a stârnit dezbateri dacă cei doi euro sunt sau nu justificați.

„Restaurante ca acesta merită doar să fie închise”

 

„Dacă merg acolo, aduc o farfurie de acasă”, a scris un utilizator sub imagine. „Restaurante ca acesta merită doar să fie închise”, a fost verdictul unui alt utilizator.

O altă persoană a fost de partea restaurantului, scriind: „Este ciudat să fii uimit că cei care conduc o afacere trebuie să fie plătiți.”

O persoană s-a întrebat dacă o farfurie este chiar necesară. „Dacă aș fi vrut ca fiica mea de 3 ani să guste un fel de mâncare, aș fi pus o furculiță în mână și aș fi rugat-o să se ajute din farfuria mea”.

Client, taxat la restaurant pentru că i s-a tăiat pâinea în două. Patronul: "Serviciile costă. Am folosit două farfurii"

Dezbaterea a devenit atât de aprigă încât restaurantul s-a apărat, după cum a raportat totay.it. Acest lucru a justificat proiectul de lege spunând că serviciile suplimentare sunt, de asemenea, asociate cu mai multă muncă și cu un consum mai mare de resurse. „Am pus-o pe bon deoarece erau trei persoane: doi adulți și un copil”, a spus proprietarul Ida Germano.

Femeia ar fi comandat o farfurie cu trofie al pesto și o farfurie cu hamsii prăjite, a explicat proprietarul. Apoi spune că ea a cerut două farfurii pentru a împărți bucatele. „Deci au avut în total patru farfurii și nu una.” Restaurantul ar fi taxat doar o farfurie, deoarece ar fi trebuit să plătească și mașina de spălat vase. În plus, Ida Germano a declarat că familia s-a așezat la o masă pentru patru, dar a comandat mâncare doar pentru o persoană.

„De asemenea, prețurile preparatelor și ale serviciului sunt indicate clar atât în ​​exterior, cât și în meniu”, a adăugat ea. Astfel, oaspeții ar putea decide dacă vor să rămână sau preferă să mănânce în altă parte.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Internațional Vezi toate articolele
pixel