Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Răzbunarea inedită a patronului unui restaurant pe cei care au dat recenzii false le-a adus o mulțime de noi clienți
WhatsApp
Proprietarul unui restaurant din Anglia a adoptat recent o strategie de marketing neconvențională pentru a contracara recenziile negative primite pe internet. Într-un gest de răzbunare genial, acesta a redenumit doi dintre burgeri după presupușii clienți nemulțumiți, devenind celebru pe rețelele de socializare.
Răzbunarea inedită a patronului unui restaurant pe cei care au dat recenzii false le-a adus o mulțime de noi clienți / Foto: Unsplash

Joseph Smith, în vârstă de 33 de ani, proprietarul restaurantului "Smokin' Joe's" din Guisborough, North Yorkshire, a ajuns celebru pe internet după ce, în loc să scadă după mai multe recenzii rele, acesta a folosit tot în avantajul său.

Povestea a început atunci când restaurantul a organizat o provocare alimentară, iar unii critici au susținut că aceasta este "imposibilă" și o "risipă de mâncare". Această dispută a escaladat rapid, iar restaurantul și criticii au intrat într-un război al cuvintelor pe platformele online.

Însă, proprietarul, Joseph Smith, a dat rapid o replică, punând la îndoială "IQ-ul" criticilor și îndemnându-i să "rămână la McDonald's" dacă nu le place mâncarea lui.

 

Burgeri numiți după criticii lor

 

În culmea războiului virtual, Joseph a decis să facă un pas în plus și să redenumească doi dintre burgerii săptămânii după cei pe care îi consideră troli pentru că au atacat afacerea sa pe rețelele sociale. Astfel, s-au născut "The Dustin [nume de familie eliminat]" și "The Michael [nume de familie eliminat]".

Smith susține că Dustin și Michael au criticat restaurantul fără să îl fi vizitat vreodată și că aceasta este o modalitate ironică de a-și apăra afacerea.

Într-un interviu, Joseph a explicat motivele din spatele acestei acțiuni, subliniind că acești troli sunt doar "niște entități de pe internet" și nu clienți reali care au experimentat serviciile restaurantului. Acesta a adăugat că, în ciuda abordării ironice față de criticii virtuali, afacerea sa rămâne profesionistă și deschisă la feedback legitim.

 

Reacțiile la atitudinea restaurantului au fost contradictorii pe rețelele sociale

 

Unii utilizatori au lăudat creativitatea și curajul său de a-și apăra afacerea, exprimându-și intenția de a-l vizita pentru a încerca celebrii burgeri redenumiți. În același timp, alții au considerat această mișcare drept neprofesională și au avertizat asupra riscurilor implicate într-o astfel de controversă publică.

Unul dintre critici a subliniat că disputele pe rețelele de socializare, asemănătoare celor purtate de adolescenți, nu aduc beneficii unei afaceri și pot afecta negativ imaginea acesteia. Cu toate acestea, Joseph Smith rămâne ferm în convingerea că abordarea sa este merituoasă, având în vedere comportamentul "rău intenționat" al unor troli virtuali.

În ciuda scandalului public, restaurantul continuă să atragă atenția online, ceea ce s-ar putea traduce într-un avantaj în ceea ce privește notorietatea și potențialul de creștere a afacerii. Cu atitudinea sa de a face față provocărilor într-un mod neconvențional, Joseph Smith demonstrează că, uneori, răzbunarea poate fi un fel ingenios de a-ți promova afacerea și de a atrage atenția asupra acesteia în era digitală.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
DC Media Group Audience
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Internațional Vezi toate articolele
Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
pixel