Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
PANICĂ pe aeroport. Zeci de români care se întorceau la muncă în străinătate nu au putut ajunge la avion
WhatsApp
Zeci de români veniți acasă, în România, nu s-au mai putut întoarce la muncă în străinătate în timp util din cauza unor defecțiuni la sistemul informatic al TAROM.

Pasagerii unei curse aeriene Suceava-Bucureşti au avut, vineri dimineaţă, neplăcuta surpriză să nu poată face check-in-ul în aerogara Aeroportului „Ştefan cel Mare”, din Salcea, judeţul Suceava. Cei mai afectaţi au fost pasagerii care voiau să ia alte avioane din Capitală ca să ajungă în străinătate şi care au pierdut cursele externe, relatează Adevărul.ro.

Pasagerii aeronavelor din Suceava, care voiau să  ajungă în străinătate, n-au mai avut timp să facă formalităţile în aeroportul din Capitală şi au fost pierdut aeronavele de legătură. De vină ar fi fost sistemul informatic, ce nu putea procesa datele pasagerilor. 

„Check-in-ul se face prin Societatea Internaţională de Telecomunicaţii Aeronautice, care nu are nicio legătură cu internetul aeroportului. Sistemul a cedat dimineaţă şi nu s-au putut face înregistrările. Practic, noi băteam de aici, din calculator, numele pasagerilor, dar nu se înregistrau în S.I.T.A, cu care lucrează şi Tarom. S-a dispus o cercetare ca să vedem care este cauza. Este un sistem comun al operatorilor”, a declarat Marius Grosu, director adjunct al Aeroportului „Ştefan cel Mare”, pentru Adevărul.ro


Învinși de tehnologie, în cele din urmă, angajaţii Tarom au recurs la  metoda clasică de înregistrare a pasagerilor pentru cursa internă, scriind de mână numele oamenilor, după care au dat listele echipajului. Însă această metoda nu a putut fi folosită şi pentru cei care urmau să călătorească mai departe, în afara ţării.

 

[citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Social Vezi toate articolele
pixel