O pasageră a fost lăsată în urmă de un autobuz Flixbus într-o benzinărie din Valea Po după o întârziere de doar câteva minute. Aceasta și-a împărtășit experiența pe Facebook, descriind momentul ca pe un „sentiment oribil”.
Pasagera, Chiara Calpini, a relatat că autobuzul a plecat fără ea după ce a întârziat două minute la oprirea într-o stație de service. Bagajul ei a continuat călătoria spre Roma, în timp ce ea a rămas singură în mijlocul Văii Po. Calpini a declarat că a încercat fără succes să contacteze compania prin numerele de telefon și rețelele sociale, dar nu a primit niciun răspuns.
Într-o postare pe Facebook, Calpini a menționat că a fost contactată ulterior de un reprezentant Flixbus, după ce și-a făcut publică plângerea. Cu toate acestea, Flixbus a emis o declarație oficială în care și-a exprimat regretul pentru incident, dar a subliniat că serviciul lor respectă un orar strict, similar celui din transportul feroviar.
„Ne pare rău pentru ceea ce s-a întâmplat și înțelegem neplăcerile suferite de pasager. Totuși, fiind o companie de transport, trebuie să respectăm un orar strict, la fel ca transportul feroviar. Punctualitatea este esențială pentru a asigura legăturile cu alte mijloace de transport, cum ar fi autobuze, trenuri sau avioane, care au propriile orare. Înțelegem disconfortul creat și suntem aici pentru a oferi suport pasagerului afectat.”, a declarat compania.
În timp ce aștepta în benzinărie, Calpini a întâlnit oameni care i-au spus că nu este prima persoană uitată de Flixbus. Aceasta a aflat că o altă fată a avut o experiență similară recent, fiind nevoită să plângă în urma incidentului.
În lipsa unui alt mijloc de transport, Calpini a cerut ajutorul șoferilor care opreau la benzinărie și, în cele din urmă, a fost dusă la Parma de un cuplu amabil, de unde a reușit să ia un tren spre Roma.
Citește și: ACCIDENT cu 33 de VICTIME în Franța. În autobuz se aflau și ROMÂNI
Calpini a criticat dur compania, menționând că a citit despre multe alte cazuri în care pasagerii, inclusiv vârstnici și minori, au fost abandonați în benzinării fără asistență. Ea intenționează să solicite despăgubiri pentru inconveniențele suferite.
Flixbus a reafirmat, în declarația pentru cotidianul italian Fanpage, că șoferii lor nu sunt obligați să verifice dacă toți pasagerii sunt la bord înainte de plecare și că respectarea orarului este esențială pentru interconectarea cu alte mijloace de transport.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News