Mâncarea va fi gătită în continuare de oameni, dar aceștia se află în bucătărie, unde nu poți interacționa cu ei, iar acesta ar putea fi viitorul fast-food-ului.
Dacă ați fost într-un McDonald's în ultimii ani, știți că majoritatea comenzilor nu mai sunt plasate la tejghea deja, ci la unul din aparetele de la intrare.
În schimb, trebuie să atingi comanda pe acele ecrane instalate peste tot, iar jumătate din timp este petrecut încercând să faci ecranul să înțeleagă ce opțiune încerci să apeși.
În general, interacțiunea umană se rezumă la cineva din spatele tejghelei care strigă numerele comenzilor pentru a fi colectate și la verificarea chitanței pentru a se asigura că nu ai furat prânzul cuiva.
Cu toate acestea, acest nou tip de restaurant complet automatizat pe care McDonald's îl încearcă în Fort Worth, Texas, înseamnă că puteți elimina complet partea de serviciu pentru clienți din experiență.
TikToker @foodiemunster a aruncat o privire în interiorul acestui nou stil de McDonald's și, sincer, este un pic ciudat să pășești în interiorul unui fast-food care nu este plin de agitația obișnuită a aproximativ o mie de oameni care încearcă să comande deodată.
Localul face doar drive-thru și takeaway, așa că nu ai unde să te așezi și, dacă vrei, poți plasa o comandă și primi mâncarea fără să interacționezi cu o altă ființă umană.
Neavând unde să se așeze și să mănânce înăuntru, restaurantul de test are aproximativ jumătate din dimensiunea unui McDonald's normal.
Există, de asemenea, un loc în care șoferii de la diverse aplicații de livrare la domiciliu, cum ar fi Uber Eats, pot lua mâncare pentru oameni.
Max Carmona, directorul senior al McDonald's pentru design global și dezvoltarea restaurantelor, a declarat că firma se gândește la nevoile clienților săi și că "găsește noi modalități de a-i servi mai repede și mai ușor ca niciodată".
Fiind singurul McDonald's care funcționează în prezent în acest fel, succesul sau eșecul noului restaurant ar putea determina dacă gigantul fast-food decide să extindă ideea pe o scară mult mai largă.
Unii au spus că "preferă acest lucru decât actuala grosolănie a personalului", mulți dintre ei considerând că acest tip de concept va fi implementat în "toate restaurantele fast-food în cele din urmă".
Alții au glumit spunând că, chiar și într-un nou tip de McDonald's, ar paria că "mașina de înghețată este încă stricată", în timp ce unii s-au întrebat la cine ar striga clienții nemulțumiți dacă nu la personalul din față.
Mulți au fost împotriva ideii, iar unii au spus că ar "boicota McDonald's" dacă conceptul complet automatizat ar prinde contur.
Mulți s-au întrebat ce se va întâmpla cu toți oamenii care își vor pierde locurile de muncă, unii spunând că încă le place să "audă voci și să vadă fețe" atunci când merg să-și ia mâncarea.
Alții și-au exprimat îngrijorarea cu privire la ceea ce ar trebui să faci în cazul în care comanda ta ar fi greșită, deoarece nu ai putea să te adresezi cu adevărat cu privire la banda rulantă, conform Ladbible.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News