Primul lanț de supermarketuri din Spania și cea mai mare companie din Valencia, Mercadona, continuă să pună în aplicare măsuri de sprijinire a celor afectați de cea mai mare catastrofă meteorologică din acest secol în Spania. Compania a decis să facă o donație de 40 de milioane de euro pentru a-și ajuta toți lucrătorii săi afectați de DANA.
Compania de distribuție însăși explică că obiectivul acestei contribuții este ca angajații săi care au fost afectați de DANA să nu fie nevoiți să înceapă să-și refacă viața de la zero.
Mercadona a stabilit sume fixe pe baza daunelor și pierderilor suferite de personalul său. În acest fel, compania de distribuție va contribui cu până la 50.000 de euro pentru pierderea totală sau parțială a locuinței. De asemenea, include 25.000 de euro pentru deteriorarea totală sau parțială a mobilierului și conținutului locuinței , pe lângă un ajutor de 5.000 de euro în cazurile în care s-au produs daune mai puțin grave ale bunurilor locuinței.
Lanțul de supermarketuri a decis, de asemenea, să sprijine lucrătorii care și-au pierdut vehiculele, una dintre cele mai frecvente nenorociri în zonele afectate de picătura rece. În acest caz, lucrătorii care și-au pierdut mașinile vor fi ajutați cu 15.000 de euro, 5.000 de euro dacă este o motocicletă și 500 de euro dacă s-a pierdut o trotinetă sau o bicicletă electrică .
Potrivit companiei, este de așteptat ca toți lucrătorii afectați să primească aceste sume pe 21 noiembrie. Oficialii Mercadona, citați de publicația El Economista, subliniază că vor primi ajutor angajații din întregul lanț, de la acționari la muncitori, furnizori și clienți.
Printre acțiunile pe care le desfășoară lanțul de supermarketuri din Valencia, acesta a depășit deja cifra de 300 de tone de alimente și produse esențiale livrate entităților sociale care deservesc pe cei afectați de efectele DANA în Comunitatea Valenciană.
De asemenea, menține un contact constant cu Banca Alimentară din Valencia pentru a răspunde nevoilor care apar, căreia i- au fost donate peste 10 remorci cu alimente. Împreună cu furnizorii săi, aprovizionează programul „Bucătăria Solidară” al chef Ricard Camarena cu produse proaspete și conservate, din care 10.000 de mese calde au fost pregătite zilnic la unitățile furnizorului Frescos Delisano și alte 4.500 de la restaurantul acestuia.
Pe de altă parte, prin Marina de Empresas , hub-ul de antreprenoriat și inovare promovat de Juan Roig, omul de afaceri din Valencia a lansat platforma Alcem-se menită să ajute IMM-urile, afacerile, startup-urile și lucrătorii independenți afectați de Dana. Această inițiativă are o dotare totală de 25 de milioane de euro adusă chiar de președintele Mercadona.
Această inițiativă are în vedere acordarea de până la 10.000 de euro IMM-urilor și persoanelor care desfășoară activități independente din zonele afectate pe bază nerambursabilă, cu scopul de a le permite acestora să își reia activitatea și de a preveni dispariția lor.
----------------------------------------------
Dacă doriți să fiți notificați direct pe WhatsApp, atunci când apare o nouă știre de interes EXCLUSIV pentru românii din SPANIA, puteți intra pe grupul de WhatsApp al cititorilor fideli StiriDiaspora accesând următorul link:
-> https://chat.whatsapp.com/GS0fhMGHpuhLxn63v90nS4
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News