Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Un avion cu peste o sută pasageri a rămas fără combustibil la granița cu Germania
WhatsApp
Un Airbus A320 al companiei aeriane britanice Easyjet a raportat brusc o urgență în apropierea graniței cu Germania. Avionul a rămâs fără combustibil în drum spre Geneva. 

Un Airbus A320 aparținând companiei aeriene britanice Easyjet a raportat o urgență la granița dintre Germania și Elveția. Avionul se îndrepta spre Geneva de la Nisa când piloții au fost nevoiți să abandoneze prima încercare de aterizare din cauza turbulențelor severe. În timp ce trecea peste granița germană, echipajul a observat că rezervorul Airbus A320 era aproape gol.

După aterizarea întreruptă de la Geneva, zborul U21326 a vizat inițial o aterizare de siguranță pe aeroportul din Basel, dar a trebuit să renunțe la aterizare din cauza rafalelor puternice de vânt. Avionul tocmai intrase în spațiul aerian german când piloții și-au dat seama că o întoarcere la Basel era imposibilă din cauza lipsei de kerosen.

 

Pilotul a declarat urgență aeriană

 

Airbus A320 a decolat inițial conform planului de la Nisa, marți seara, în jurul orei 18:30, apoi a zburat peste Alpi. O oră mai târziu, totuși, rafale de vânt peste Lacul Geneva au fost atât de puternice încât Airbus A320 a oprit din nou la mai puțin de 400 de metri deasupra solului și s-a întors spre nord, spre Basel, relatează ksta.de.

Cu toate acestea, aeronava Easyjet a fost nevoită să renunțe la aterizarea la Basel din cauza unei furtuni. Avionul s-a îndreptat spre Germania, când echipajul  a primit un mesaj de avertizare din cauza nivelului scăzut de combustibil.

Piloții au declarat o urgență aeriană în jurul orei 20:00 și nu au mai putut reveni la Basel, după cum arată înregistrările serviciului de date de zbor „Flightradar24”. Prin urmare, piloții au fost nevoiți să aterizeze de urgență pe aeroportul din Zurich în jurul orei 20:20. Easyjet nu a oferit inițial alte informații despre incident.

Potrivit echipajului, în acest moment aeronava avea combustibil doar pentru încă 18 minute de zbor, presupunând că condițiile pentru Airbus A320 ar fi fost optime. În cazul unor turbulențe severe sau al unor restricții ulterioare din cauza furtunii, consumul de kerosen ar fi putut fi semnificativ mai mare

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Internațional Vezi toate articolele
pixel