Experți de la serviciul de trafic al autorității de poliție din districtul Mettmann au oprit, ieri, un Mercedes Sprinter înmatriculat în România pe drumul din Haan. Vehiculul, în care călătoreau patru muncitori români, a fost verificat deoarece, de la prima impresie, se afla într-o stare generală foarte proastă.
Impresia a fost deja confirmată în timpul primei inspecții la locul de oprire. Oficialii au descoperit că, în general, microbuzul era puternic ruginit.
Pentru a avea un document de expertiză cu privire la toate defectele microbuzului, centrul de experți Haaner din TÜV Süd a verificat vehiculul. O inspecție mai detaliată a relevat apoi un total de 35 de deficiențe, dintre care unele erau considerabile și periculoase.
Frânele microbuzului au fost găsite deosebit de critice. Acestea erau atât de puternic ruginite, încât sistemul de frânare al sprinterului ar fi putut eșua oricând.
Rama principală a microbuzului a fost găsită, de asemenea, ruginită în mai multe locuri. Ca urmare, stabilitatea generală a vehiculului era deja atât de afectată încât cadrul principal s-ar fi putut rupe în orice moment dacă ar fi fost supus unei sarcini corespunzătoare. Pentru a ascunde perforațiile, acestea au fost umplute cu spumă de construcție, acoperite cu bandă adezivă și, de asemenea, vopsite cu negru.
S-a depus o plângere, vehiculului i s-a interzis continuarea drumului și a fost oprit la fața locului. În acest scop, plăcuțele de înmatriculare au fost securizate pentru a-l radia din România.
Întrucât șoferul, de 49 de ani din România, nu are reședința permanentă în Germania, el a trebuit să plătească un depozit de garanție de 471 euro pentru amenda preconizată și costurile pentru evaluarea expertului la fața locului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News