Am ajuns să avem cel mai rapid net din Europa, dar și reclamații pe măsură de la cei păcăliți. Inspectorul Pro a surprins mai multe nereguli și vă învață cum vă puteți primi banii înapoi.
O tânără din județul Cluj și-a comandat o rochie, de pe un site. A încântat-o modelul, dar și materialul: un tricot fin, după cum apare în descrierea produsului. A plătit 149 de lei, cu tot cu transport.
„Am primit produsul, e aici, dar nu seamănă cu cel din poză. Am comandat mărimea XS şi e enorm, pare a fi XL. E foarte lung, diferă materialul, diferă modelul”, spune clienta, conform sursei citate.
Reprezentanții site-ului i-au spus inițial tinerei că a fost o încurcătură în depozit și i-au propus să își aleagă un alt produs, pentru că rochia dorită nu mai este pe stoc. Dar în magazinul online apărea ca fiind disponibilă.
„Am spus că în acest caz doresc să înapoiez produsul şi să restituie banii deoarece pe site-ul lor, undeva jos în stânga îmi apărea că primesc banii în 14 zile dacă nu e în regulă. A fost momentul în care m-au blocat, mi-au blocat accesul şi la pagina de facebook şi la comentarii”, spune clienta.
Pentru a evita să pierdeți bani și timp, întotdeauna citiți recenziile lăsate de alți clienți, condițiile de retur, dar și cele de garanție. Ridică semne de întrebare dacă niciun cunoscut de-al dumneavoastră nu a auzit de magazinul online de unde vreți să comandați. Sau dacă nu puteți plăti cu cardul. Alegeți un serviciu de livrare, unde puteți verifica produsul atunci când îl primiți.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News