O însoțitoare de zbor a companiei aeriene British Airways a leșinat, forțând pilotul avionului să aterizeze la Budapesta, într-o cursă dramatică spre spital. Potrivit publicației The Sun, stewardesa s-a simțit rău în timpul zborului BA de pe Heathrow către capitala României, București, iar căpitanul a schimbat cursul în urma unei "urgențe medicale".
Avionul Airbus A320, cu 170 de pasageri la bord, a aterizat la Budapesta, în timp ce personalul de la bord se îngrijea de colega lor bolnavă.
Aceasta a fost transportată la spitalul din capitala Ungariei, escortată de un alt membru al echipajului. Cursa nu a mai putut continua sâmbătă seara și a avut o întârziere de peste 21 de ore.
Sursele au declarat că personalul de la bord s-a temut că stewardesa a suferit un atac de cord. Acest lucru a fost ulterior infirmat.
"Părea foarte grav în acel moment și căpitanul nu a avut altă opțiune decât să devieze. Este o femeie destul de tânără și, în mod clar, nu se simțea foarte bine și a fost declarată o urgență medicală. Un alt membru al echipajului a mers cu ea la spital de îndată ce avionul a aterizat, dar întârzierea a însemnat că limita numărului de ore de lucru a personalului a fost depășită", a declarat o sursă din companie.
Avionul nu și-a putut relua călătoria și toți pasagerii și echipajul au fost nevoiți să înnopteze la Budapesta.
Sute de pasageri care așteptau avionul la București pentru un zbor de întoarcere spre Heathrow au fost, de asemenea, întârziați cu aproape o zi întreagă și, de asemenea, au trebuit să li se găsească hoteluri pentru noapte.
Așadar, urgență medicală a forțat zborul BA886 să devieze și a cauzat anularea zborului BA887 de la București, care trebuia să decoleze sâmbătă la ora 21.05.
Acest zbor a decolat în cele din urmă la ora 18.20, ajungând înapoi la Terminalul 3 al aeroportului Heathrow duminică la ora 19.40, ora Marii Britanii.
Compania British Airways a refuzat să dea detalii despre identitatea însoțitoarei de zbor sau să dezvăluie natura bolii sale.
O purtătoare de cuvânt a declarat: "Nu am avut nicio informație despre acest lucru. Siguranța clienților și a colegilor noștri este întotdeauna prioritatea noastră. Ne-am cerut scuze clienților pentru întârzierea zborului lor, după ce aeronava a trebuit să se devieze din cauza unei urgențe medicale".
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News