Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Anglia. Zeci de pasageri au pierdut zborul după ce au fost blocați în coridorul de îmbarcare, fără să-i observe cineva: „Erau copii care plângeau“
WhatsApp
23 de pasageri au pierdut zborul, de pe un aeroport in Londra, după ce au fost blocați pe coridorul de îmbarcare în aeronavă timp de 30 de minute, fără ca cineva să îi observe. Oamenii au strigat după ajutor și în cele din urmă au declanșat alarma de incendiu pentru a scăpa de pe coridor, dar avionul plecase fără ei.
Sursa foto: Freepik.com

O pasageră a companiei RyanAir a descris teroarea în care ea și alți 22 de pasageri au fost închiși pe un coridor fără ieșire timp de o jumătate de oră, în timp ce zborul lor a decolat fără ei. După ce și-au prezentat la poartă biletele de îmbarcare și pașapoartele pentru zborul Londra Stansted - Zagreb de luni, 2 ianuarie, pasagerii au fost adunați într-un coridor unde ușile de la ambele capete erau blocate.

Blocați într-un coridor fără ferestre și fără ieșire, pasagerii panicați au recurs la lovituri în pereți și la strigăte de ajutor. După o jumătate de oră, au luat decizia de a trage alarma de incendiu și au fost salvați, dar zborul plecase deja de pe aeroportul londonez, cu toate bagajele lor la bord.

Anglia. Zeci de pasageri au pierdut zborul după ce au fost blocați în coridorul de îmbarcare, fără să-i observe cineva

 

Compania care opera zborul, RyanAir, a declarat că problema a fost cauzată de o eroare umană a personalului de handling.

"Totul a decurs bine, am ajuns la poartă cu suficient timp liber și m-am alăturat cozii din spate. Ne-am arătat legitimațiile și pașaportul, apoi am fost condusă pe o scară rulantă, unde m-am alăturat unei cozi într-un coridor în formă de L. Aceasta a fost cu aproximativ o jumătate de oră înainte ca zborul nostru să decoleze, așa că am așteptat 10-15 minute înainte de a începe să ne uităm unul la altul, gândindu-ne că ceva nu este în regulă", a declarat pentru MyLondon Devina Raval, o pasageră în vârstă de 33 de ani care aștepta îmbarcarea în culoarul blocat.

"Ușa din partea din față a coridorului era închisă, am așteptat să se deschidă, sperând ca de acolo să fim apoi duși la avion. Cum oamenii începuseră să intre în panică, am decis să ne întoarcem la ușa pe care am intrat pentru a întreba personalul ce se întâmplă, dar am constatat că și acea ușă era închisă", a continuat ea.

Pasageră: „Ne simțeam ca și cum am fi fost ținuți ostatici. Erau copii care plângeau“ 

 

În acest moment, panica reală a început să se instaleze în grup. "Oamenii băteau în pereți cerând ajutor, ne simțeam ca și cum am fi fost ținuți ostatici sau ceva de genul acesta. Erau copii care plângeau și întregul loc a devenit foarte claustrofobic. Mi-e groază să mă gândesc ce s-ar fi întâmplat dacă cineva ar fi avut un atac de cord sau ceva de genul acesta", a povestit Devina.

După o jumătate de oră, cineva a luat decizia de a trage alarma de incendiu, moment în care Devina a spus că un membru al personalului a sosit și i-a întrebat senin ce fac blocați pe coridor.

"În acel moment am fost pur și simplu șocată că nu și-au dat seama că eram acolo. Ni s-a spus că avionul a plecat fără noi. De acolo am fost trimiși să cutreierăm aeroportul timp de trei ore, deoarece am aflat că toate bagajele noastre fuseseră trimise la Zagreb fără noi. Partea cea mai rea a fost că nu am primit nici măcar o scuză, toată lumea era absolut furioasă", a afirmat Devina pentru publicația londoneză.

„Am fost șocată că nu și-au dat seama că eram acolo. Ni s-a spus că avionul a plecat fără noi“

 

Pasagerii au fost cazați la un hotel din apropiere peste noapte și au fost îmbarcați în următorul zbor, care a avut loc marți, 3 ianuarie, la ora 6 dimineața.

Devina a spus că o femeie blocată pe coridor a ratat un interviu de angajare, în timp ce o altă familie a fost împărțită în două, jumătate dintre ei în avion și cealaltă jumătate - blocată pe coridor.

"Ni s-a dat un hotel, un voucher de 20 de lire sterline pentru mâncare și am fost puși în următorul zbor, dar totul se adună. Cei care mă așteptau la Zagreb, pe partea cealaltă, au fost nevoiți să își ia zile suplimentare de concediu de odihnă, iar alte persoane care au rămas blocate pe coridor au pierdut zboruri de legătură. Totul a fost atât de stresant", a declarat Devina.

"Din cauza unei erori umane comise de personalul de handling de la aeroportul London Stansted, un număr mic de pasageri nu au putut ieși din ușile din zona de preîmbarcare și, din păcate, au pierdut zborul spre Zagreb (2 ianuarie). Eroarea a fost realizată în curând, însă zborul plecase deja“,  a declarat un purtător de cuvânt al companiei RyanAir, citat de MyLondon.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Internațional Vezi toate articolele
pixel