La scurt timp după decolare, piloții au primit o semnal de la un motor șii au decis să îl oprească. „Aeronava și-a schimbat traseul apoi spre Tucson, unde a aterizat normal și a rămas”, a precizat companie. Incidentul a avut loc pe 22 decembrie.
Echipajul a primit un semnal de scădere a presiunii hidraulice la motorul din stânga și a declarat o urgență PAN PAN (standard internațional care indică o stare de urgență care nu pune în pericol imediat vieți sau aparatul de zbor) înainte de a devia zborul, a raportat site-ul belgian Aviation24.be.
„Avioanele moderne sunt proiectate să funcționeze cu un singur motor și echipajele noastre se antrenează pentru astfel de operațiuni”, a adăugat Air Canada. Boeing-ul și operatorii aerieni se pregătesc pentru un control sporit, în condițiile în care avioanele MAX își reiau zborurile după o perioadă de 20 de luni în care au fosst consemnate la sol. Experții în securitate aviatică spun că astfel de erori sunt obișnuite și de obicei trec neobservate.
MAX a fost oprit de la zbor în urma a două prăbușiri legate în parte de software-ul defect, iar motoarele nu au fost implicate. tatele Unite au ridicat luna trecută interzicerea de zbor pentru 737 MAX, Administrația Federală a Aviației anunțând detalii despre software-ul, sistemul și actualizările de instruire pe care Boeing și companiile aeriene trebuie să le efectueze înainte de a transporta pasageri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News