Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Aerul de la Lacul Como, noul suvenir-vedetă: Cum arată sticluțele cu aer vândute la 10 euro în Italia
WhatsApp
„Aerul” de la Lacul Como, faimoasa destinație turistică din Italia, poate fi acum achiziționat într-o sticluță de 400 de mililitri pentru prețul de 10 euro.
Aerul de la lacul Como, noul suvenir-vedetă: Cum arată sticluțele cu aer vândute la 10 euro în Italia / Foto: Unsplash

Suvenirul a devenit o atracție inedită pentru turiști, fiind vândut în magazinele din apropierea lacului și promovat ca un mod simbolic de a păstra „esența” acestui loc exclusivist.

Potrivit publicației La Repubblica, ideea aparține unei agenții locale de PR, care a dorit să ofere vizitatorilor o amintire specială, pe care o pot lua cu ei oriunde în lume.

 

Ce conține sticluța cu aer de la Lacul Como

 

Sticluțele sunt descrise ca având un conținut compus din 78% azot, 21% oxigen, 0,04% dioxid de carbon și o cantitate foarte mică de alte gaze precum neonul.

Deși compoziția chimică nu diferă față de aerul obișnuit, ceea ce le face speciale este originea lor: aerul colectat de la faimosul lac Como.

Suvenirul este considerat o piesă de colecție care surprinde simbolic frumusețea și calmul zonei. Cu toate astea, deși este vândut mai mult un concept, prețul însă, este de nici mai mult, nici mai puțin, 10 euro.

 

Aerul de la Como – suvenir inovator, dar reciclat

 

Producătorii sticluțelor susțin că acestea au și un rol ecologic. Odată deschisă, recipientul poate fi transformat în suport pentru stilouri, o vază sau orice alt obiect decorativ. Astfel, ideea contribuie la valorificarea materialelor reciclabile și la crearea unui suvenir ecologic, dar totodată unic.

„Este mai mult decât o sticlă cu aer, este o invitație de a păstra un fragment din Como,” declară comercianții acestui suvenir.

 

2. Foto: La P... (aer_60050500.png)

 

Inovația suvenirurilor cu aer – o tendință internațională

 

Suvenirurile cu aer nu sunt o noutate absolută; conceptul a fost încercat și în alte locații turistice, cum ar fi Napoli, unde aerul de mare a fost vândut în recipiente similare. Însă succesul acestor suveniruri din Como a atras atenția localnicilor și comercianților, care confirmă popularitatea tot mai mare a produsului, mai ales în ultimele săptămâni.

„Turiștii sunt surprinși și curioși; pentru mulți, este un mod inedit de a-și aminti de locul pe care l-au vizitat,” explică unul dintre vânzătorii din zonă, conform presei italiene.

 

Un suvenir care face valuri pe rețelele de socializare

 

Pe lângă succesul în magazine, sticluțele cu aer de la Lacul Como au devenit populare și pe rețelele de socializare, unde vizitatorii își împărtășesc experiențele și apreciază originalitatea acestui suvenir.

În ciuda faptului că unii pot ridiculiza conceptul, sticluțele s-au dovedit a fi un succes, fiind adesea vândute ca suveniruri pentru cei care doresc să-și amintească de Lacul Como într-un mod diferit.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------

Dacă doriți să fiți notificați direct pe WhatsApp, atunci când apare o nouă știre de interes EXCLUSIV pentru românii din ITALIA, puteți intra pe grupurile de WhatsApp al cititorilor fideli StiriDiaspora accesând următoarele linkuri: 

-> https://chat.whatsapp.com/DIfmKOQTNNO5InDDSWwifG 

-> https://chat.whatsapp.com/JCB7XM4tEl08V1iMcc9g8N 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Internațional Vezi toate articolele
pixel