Un proprietar necunoscut a decis să scoată la vânzare o colecție specială de mașini. Xavier Molenaar, un comerciant belgian de mașini clasice, a povestit că a primit un telefon de la un colecționar, care a refuzat să-și dezvăluie identitatea, și care i-a spus că e hotărât să vândă 22 de mașini păstrate într-un garaj secret din Bruxelles. Fără îndoială, o veste care l-a luat prin surprindere, mai ales când a auzit cuvintele Porsche și Ferrari.
Comerciantul nu și-ar fi putut imagina că, ascunse în spatele unui perete, protejate de ochii indiscreți pentru un număr nespecificat de ani, stau toate supermașinile, exemplare cu adevărat rare, în special pentru combinațiile de caroserie și interior, cu o prezență curioasă și numeroasă a culorii galbene.
Sub prelate s-au aflat, printre altele, un Ferrari Testarossa din 1989 vopsită într-un elegant (și neobișnuit) albastru Sera, cu interior bicolor albastru și piele, și un alt Testarossa neagru cu interior roșu Cartier, un 550 Maranello, un 575 M și două 512 M, dintre care unul galben.
În garaj se mai află un 348 GT Competizione, mașină produsă în doar 50 de exemplare.
În garaj se mai află mai multe modele Porsche. În videoclip putem vedea un Porsche 964 turbo gri metalizat din 1992, dar există și unul din 1993, alături de un 930 Turbo din 1986 din fotografie. Cel mai vechi este însă un splendid Porsche 911 S din 1967 de culoare galben palid, în timp ce, ambele din 1973, sunt prezente în colecție și un 2.4 E și un 2.4 S.
Potrivit lui Xavier, ultimul, la vremea respectivă, pare să fi fost protagonistul unui jaf bancar în Italia, folosit de hoți pentru a fugi.
Ferrari-urile sunt totuși în majoritatea copleșitoare, iar cea mai veche este un Ferrari 250 GT/E din 1961, urmată de ceea ce, aparent, ar trebui să fie mașina cu cea mai mare valoare - conform unei prime estimări, nu mai puțin de 700.000 de euro - adică un Ferrari 365 GT4 BB de culoare galbenă din 1975, unul dintre cele doar 10 realizate în această culoare de către Cavallino Rampante dintr-un total de 387 de exemplare. Combinatia spectaculoasă de culori și cei doar 40.000 de kilometri parcurși ar trebui să justifice prețul, având în vedere că acest model urcă rapid în clasamentele recentelor licitații, și datorită faptului că a fost primul V12 cu motor central produs la Maranello și, practic, strămoșul tuturor Ferrari-urilor moderne cu performanțe ridicate.
VIDEO
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News