Unii dintre pasageri spun că au contract de muncă în Spania și că trebuie neapărat să ajungă, în timp ce alții sunt nemulțumiți de lipsa de informații cu privire la situația în care se află.
„Pur și simplu ne-au terorizat psihic! Nu ni se spune adevărul! Trebuie să ajung la muncă!”, spune o româncă.
„Eu am contract de muncă acolo (n.r. - Madrid). Ni s-a spus că iar s-a închis la Madrid aerportul. Nu înțelegem de ce ne mint și de ce își bat joc de noi”, a mai spus o altă româncă.
„Am pus bagajele la cală de cinci ori până acum. Ne amână foarte des! Facem drumuri aeroport - hotel!”, a spus un român.
Alți pasageri care aveau bilete cumpărate la aceeași cursă au renunțat pur și simplu la călătorie și caută soluții pentru a-și recupera banii.
„Este foarte important ca pasagerii să citească ce asigurare cumpără. Unele nu acoperă decât situația în care pasagerul a depășit țară. Dacă el a ajuns la check-in și zborul e anulat, nu va beneficia de prevederile poliței de asigurare. Acestea diferă de la asigurător la asigurător”, a declarat Ramona Colea, reprezentant al unei agenții privind drepturile pasagerilor, la Digi24.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News