Localul oferă reduceri simbolice pentru răbdarea clienților sau chiar pentru amabilitatea mesenilor. Pentru fiecare dintre aceste „calități" nota finală este redusă cu 0,01 cenți. Acestea se pot cumula.
Este important de precizat că nu contează ce comandați sau cantitatea achizițiilor: reducerea este garantată fie că plătiți pur și simplu o cafea sau că ați decis să serviți o masă completă.
Și clienților le place ideea patronilor:
"Îmi plac acele restaurante care transmit pasiune în fiecare dintre preparatele lor, chiar și atunci când aduc nota de plată însoțită de o piatră mică în care ți se spune 'mulțumesc'. Gătitul înseamnă creativitate și imaginație, dar cred că necesită și multă răbdare. Trebuie apreciați și cei care se gândesc la asta”, se arată într-o recenzie pe Google.
Originalitatea inițiativei continuă să atragă atenția clienților. Proprietarul său s-a gândit la acest lucru în timpul unei vizite la un bar din Barcelona.
"Le-au mulțumit în avans clienților că le-au recomandat, dar nu le-au făcut reducere. Am crezut că o reducere mică ar fi distractivă și ar avea un impact mai mare”, explică proprietarul.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News