Astfel, în ultimul său clip, bărbatul a povestit cum clienții nu numai că au lăsat resturile de mâncare pentru copii pe farfurie, dar și un scutec murdar. Chelnerul denunță astfel lipsa de educație a unor clienți.
Să lucrezi cu oamenii nu este ușor, mai ales dacă lucrezi în lumea HoReCa. De la multe ore de muncă grea și salarii mici până la probleme între colegi. În plus, trebuie să servească clienții nepoliticoși.
Dovadă în acest sens a fost surpriza pe care a întâmpinat-o un chelner când a curățat masa de la care s-au ridicat unii clienți. Aceștia au lăsat pe masă diferite resturi de mâncare, așa cum este și normal. Surpriza neplăcută însă a fost un scutec pus pe o farfurie, dar și câteva ambalaje de mâncare pentru bebeluși.
„Vă mulțumesc foarte mult pentru cadou, reveniți curând”, a scris el ironic, împărtășind fanilor o imagine care arată masa și scutecul.
Nu a durat mult până când imaginea a devenit virală, iar urmăritorii s-au grăbit să lase zeci de mesaje.
„Cel puțin l-au lăsat pe masă, iar mie mi-au pus în mână gunoiul lor”, a comentat un urmăritor.
Recent un alt chelner din Spania, Jesús Soriano, a postat pe rețelele de socializare un mesaj pentru a denunța că clienții nu au întotdeauna dreptate.
Prin contul său, Soriano postează zilnic cele mai ciudate situații pe care le trăiește atât el, cât și orice altă persoană care lucrează în sectorul ospitalității. Într-una dintre cele mai recente postări ale sale se vede o masă la care au luat micul dejun trei persoane.
Unul dintre ei a comandat un pahar de lapte cu Cola-Cao, altul a comandat o cafea și suc de portocale. De asemenea, clienții am mai comandat pâine prăjită cu gem.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News