Plățile cu cardul devin din ce în ce mai importante, iar numerarul pierde teren. Mulți se întreabă chiar dacă numerarul ar putea dispărea de tot în viitor. Un factor important în creșterea plăților cu cardul a fost pandemia Covid. Dar plata cu cardul nu este posibilă peste tot, ceea ce pune probleme multor persoane.
Un utilizator Reddit a găsit unul dintre aceste magazine unde plata cu cardul nu pare să fie posibilă. El a postat o fotografie a unui anunț într-un magazin de tutun. Pe afișul magazinului scrie: „Atenție, plățile cu cardul nu sunt posibile”. Clientul se întreabă: „Acum sau în general?”
Comentariile internauților nu au întârziat să apară. „Încă o dată, o dovadă excelentă că digitalizarea face progrese mari în Germania!”, scrie o persoană. Alt internaut bănuiește un context diferit: „Nu funcționează pur și simplu pentru serviciile poștale. Dispozitivul asociat este probabil defect”. Alții au împărtășit experiențe similare. „Plățile cu cardul sunt refuzate și în magazinul nostru de tutun. Dar doar pentru serviciile poștale”, scrie un utilizator Reddit.
Cum este reglementată plata cu cardul la compania poștală Deutsche Post? Este obligatorie plata cu cardul pentru sucursalele Deutsche Post? După cum dezvăluie compania, plățile pot fi efectuate în sucursalele partenere ale Deutsche Post cu Girocard, Maestro și VPay.
„Plata cu carduri de credit și de debit (Mastercard și Visa) a fost posibilă și în aproximativ 9.000 de sucursale partenere de câteva luni”, explică purtătorul de cuvânt al Deutsche Post. Aceasta înseamnă că și sume mici, cum ar fi timbrele individuale, pot fi plătite cu cardul. Plățile cu cardul sunt în general o practică obișnuită la toate oficiile poștale și nu sunt imposibile, așa cum suspectează creatorul postului Reddit.
Plățile cu cardul sunt la modă, așa cum arată cifrele. Numărul tranzacțiilor cu Girocard a crescut cu 13,4% din 2021 până în 2022, cu un total de 6,7 miliarde.
În plus, din ce în ce mai puține persoane introduc cardul în cititorul de carduri în timpul procesului de plată. În 2022, 79% din toate tranzacțiile au fost fără contact.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News