Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Un bărbat care a luat masa la un restaurant din Viena, amendat cu 1.000 de euro pentru parcare: Este o mizerie!
WhatsApp
Restaurantele din Austria sunt recunoscute pentru meniurile sale delicioase cu care își atrag clienții. Un vienez a cheltuit 1.120 de euro pentru o cină cu prietenii, dar probabil că nu se aștepta și la o factură suplimentară. Acesta a sosit în cutia poștală câteva săptămâni mai târziu.
Un bărbat care a luat masa la un restaurant din Viena, amendat cu 1.000 de euro pentru parcare -Este o mizerie! Sursa - Pexels

Găsirea unui loc de parcare poate fi o activitate enervantă, atunci când mergi să iei masa la un restaurant. Adesea este dificil să găsești un loc de parcare, mai ales în orașele mari. În majoritatea orașelor europene taxele de parcare au fost majorate în 2022.

Și când găsesc un loc de parcare gratis, clienții parchează imediat. Așa s-a întâmplat și cu un austriac care și-a lăsat mașina pe un presupus spațiu de parcare gratuit, sugerat chiar pe pagina restaurantului.

Apoi bărbatul a luat masa la restaurantul Leopoldauer Alm din Viena și a plătit 1.120 de euro pentru mâncare. Înainte de a intra în local, acesta și-a lăsat mașina pe locurile de parcare gratuite, situate vizavi de restaurant, lângă un magazin de mobilă.

Ulterior, peste o lună, bărbatul a găsit în cutia postală o amendă de 1000 de euro pentru parcare.

 

”Și angajații mei au primit solicitări similare când au folosit locurile de parcare de la magazin”

 

„Restaurantul Leopoldauer Alm își face reclamă pentru locurile de parcare gratuite din Piața Kika de vizavi. Și acum magazinul Kika vrea să mă dea în judecată? Este o mizerie”, spune bărbatul. 

„Între restaurant și magazinul de mobilă există un contract de utilizare a locurilor de parcare de 15 ani. Încercările de a clarifica problema au fost până acum fără succes. Și angajații mei au primit amenzi similare atunci când au folosit locurile de parcare de la magazin”, se apără patronul restaurantului, care a descris acest lucru drept „comportament dăunător afacerii”.

Șeful magazinului de mobilă, spune la rândul său, că sunt probleme. Restaurantul a făcut reclamă că dispune de 300 de locuri de parcare, ceea ce înseamnă că toți clienții magazinului își găsesc cu greu un loc de parcare.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Internațional Vezi toate articolele
pixel