Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Șoferii de TIR ucraineni, "protejați" de autoritățile române, cei români vânați cu amenzi. Ilie Matei: "De când au ajuns românii bătaia de joc în țara lor?"
WhatsApp
Ilie Matei, celebrul șofer român de camion cunoscut pe rețelele de socializare drept "Omul șoselelor", trage un semnal de alarmă cu privire la tratamentul preferențial pe care îl primesc șoferii din Ucraina din partea autorităților române. El spune că, în timp ce șoferii români sunt vânați cu amenzi și controale, cei care circulă sub pavilion ucrainean sunt ignorați de organele de control.
Camion condus de un șofer român (Sursa foto: Ilie Matei)

"Am trait multe nedreptati facand aceasta meserie, insa ori ajung la varsta in care nu mai pot tolera asa bine prostia ori imi fluiera ibricul ca fierbe apa.

Dupa ani in care am fost si suntem terorizati cu ore de cozi state in punctele de frontiera Nadlac, Petea, Bors, Giurgiu, Albita, mai nou se pare ca s-a inventat o alta fabrica de bani jumuliti prin amenzi de la colegii de pe sosele.

O sa imi asum ceea ce spun, cu riscul ca aceasta pagina sa fie inchisa, ca de cand razboiul inceput in tara vecina nu mai avem voie sa avem indoieli asupra protectiei excesive de care au parte colegii nostri din Ucraina. Cat de curand o sa ajungem sa le cerem voie sa circulam si noi in tara noastra, asa cum si colegii altor state isi pun aceeasi problema", își începe Ilie Matei mesajul postat pe pagina sa de Facebook.

Camioanele din Ucraina nu există pentru organele de control

 

Ilie Matei spune că șoferii români așteaptă și 3 zile pentru descărcare în portul Constanța, iar apoi sunt opriți de ISCTR. În acest timp, camioanele sub pavilion ucrainean sunt ignorate complet. 

"Speta este in felul urmator :

Portul Constanta, cozi in asteptare de zeci de kilometri, timp de asteptate intre o zi si 3 zile pt descarcare.
In tot acest timp, flacaii de la ISCTR activi pe iesirile din port, oprind la control doar colegi romani, miile de camioane cu nr de Ucraina parca nu exista pt ei.

Pun si eu intrebarea fireasca :

Are cineva impresia ca se poate respecta regulamentul si legea in momentul in care la cateva ore camionul trebuie miscat pt ca inainteaza coloana ??

Asta stiu si cei care transporta, stiu si organele de control.
Cu toate astea, baietii cu trese fac bani frumosi de pe urma colegilor nostri iar cei din Ucraina, in numar mai mare acolo pt descarcari, parca nu exista.

De cand romanii in tara lor au ajuns bataia de joc a autoritatilor iar cei straini beneficiaza de protectie si intelegere?

Am toata compasiunea pt necazul prin care trec acei oameni, dar sa fim noi vanati in tara noastra pentru o situatie creata fara voia noastra mi se pare de prost gust .

Polonezii din asociatiile de transport au blocat punctele vamale cu Ucraina de zile, tocmai pentru ca si ei beneficiau de concurenta neloiala din partea acestora.

Inteleg si respect tot ajutorul dat acestei natii aflate la greu, sustin si apreciez tot ajutorul de care au parte, dar pana la ai nostri sa plateasca amenzi pt ca transportatorii din Ucraina blocheaza si sufoca portul, mi se pare bataie de joc la adresa tuturor baietilor de pe sosele.

De ce este un subiect tabu pt autoritati transporturile ucrainene ce tranziteaza Romania?
De ce ai nostri sunt strapunsi pana la os de controale, taxe, amenzi iar un transportator ce nu plateste un cent taxa acestei tari este mai protejat decat fraierii care umplu visteria acestei tari.

Am ajuns in tara noastra sa ne rugam sa avem acelasi tratament cu transportatorii ucraineni ??
Au ajuns transportatorii din alte tari sa aiba privilegii mai mari ca noi in tara noastra ??", continuă șofeul român.

Rugăminte pentru ministrul Transporturilor

 

În finalul mesajului său, "Omul șoselelor" are și o rugăminte pentru ministrul Transporturilor.

"Nu uitati ca in orice stat organele de control asteapta camionagii romani, polonezi, etc cu echipaje de politie la intrare pt a ii controla, pentru a ii rupe cu amenzi si inteleg poate asta, dar in tara in care transportul si activitatile conexe genereaza aproape 18% din buget, e normal ca si ai nostri sa ne calce pe cap stiind situatia din zona portului si a punctelor de frontiera ??

Cate dusuri si parcari pt ei ati construit ?
Cate toalete ati facut in zona portului ?

Stiu, presa de transport nu va vorbi niciodata despre acesti transportatori veniti cu miile din Ucraina pt ca si presa traieste din necazurile transportatorilor romani. Abia se asteapta sa fie prins unul de-al nostru  si amendat ca toate site urile explodeaza aratand cu degetul ca suntem niste nenorociti, insa e liniste cand e vorba de subiectul tabu, nimeni nu vede ca aia umbla cu camioane de se dezmembreaza pe sosele, nimeni nu vede ca nu platesc taxe sau vreo amenda, nici nu ar avea cum sa se vada ca in afara de politia ceha si poloneza nimeni nu ii opreste.

Stimate dle Ministru al Transporturilor, va adresez o rugaminte:

Nu este nevoie sa ne favorizati pe noi, astia care am avut noroc sa ne nastem romani, insa taxati si controlati pe toata lumea la fel, ca noi primim pe toti cu paine si sare iar ai nostri, aia care platesc taxe, umbla cu chilotii rupti in cur de amenzile date de catre organele alea corecte din subordinea dvs,


Cu stima, baietii de pe sosele care circula sub pavilion românesc", conchide Ilie Matei. 

ilie-matei-postare_38774400

ilie-matei-postare-2_61948300

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Știri Vezi toate articolele
pixel