Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Serviciul de ambulanță dezvăluie un apel incredibil: O persoană a sunat pentru că a mâncat prea mult kebab
WhatsApp
Un serviciu de ambulanță din Țara Galilor a făcut publice câteva dintre cele mai neobișnuite apeluri pe care le-au primit, inclusiv un caz în care o persoană a sunat să se plângă că a mâncat prea mult kebab.
Serviciul de ambulanță împărtășește un apel incredibil: O persoană sunat pentru că a mâncat prea mult kebab / Foto: Unsplash

Incidentele ridicole au determinat serviciul să îndemne publicul să folosească "bunul simț" și să solicite o ambulanță doar în cazuri reale de urgență.

 

Peste 60 de mii de persoane au sunat degeaba la ambulanță

 

Cu un număr total de 414,149 de apeluri primite, serviciul de ambulanță din Țara Galilor a constatat că 68,416 dintre acestea nu au fost situații de viață sau de moarte, atrăgând atenția asupra faptului că utilizarea necorespunzătoare a acestor servicii pune o presiune inutilă pe resursele deja solicitate.

Unul dintre apelurile surprinzătoare a venit de la o persoană care a declarat: "Ieri seară, am mâncat kebab și s-ar putea să fi mâncat puțin mai mult decât sunt obișnuit, iar în această dimineață am avut dureri de stomac."

O altă situație bizară a implicat o persoană care și-a blocat mâna într-o „ușă”, iar atunci când a fost întrebat dacă ușa era încuiată, a răspuns: "Nu, nu, sau de fapt, da, e mai complicat", doar pentru a clarifica apoi că mâna sa era blocată într-o cutie poștală.

Un al treilea apelant a crezut că merită timpul serviciilor de urgență pentru a întreba: "Am o proteză dentară în partea de jos și m-am dus să mă spăl pe dinți. Unde îmi este dintele fals? Pare o nebunie... dar nu știu ce altceva să fac. Este posibil să-mi fi înghițit dinții falși?".

 

„Personalul de pe ambulanță este suprasolicitat”

 

Serviciul de ambulanță a subliniat că astfel de apeluri inadecvate adaugă o presiune suplimentară asupra serviciilor de urgență, deja suprasolicitate.

Directorul executiv al serviciului de paramedici, a declarat: "Apelurile nepotrivite pun o presiune suplimentară asupra unui serviciu deja suprasolicitat. Rugămintea noastră către public este de a aplica bunul simț - majoritatea oamenilor cunosc diferența dintre o urgență reală și ceva care este inconfortabil, dureros sau iritant, dar care nu pune viața în pericol."

Acest incident scoate în evidență importanța responsabilității publicului față de utilizarea serviciilor medicale de urgență și necesitatea de a evita solicitările nejustificate. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Internațional Vezi toate articolele
pixel