Este vorba de trei curse, două de Roma și una de Pisa, informează Gândul.ro. A mai existat și Bologna pe listă, potrivit pasagerilor, care susțin că această cursă a decolat, până la urmă, la ora 18.55, după ce călătorii acestei curse au fost mai convingători.
Pasagerii îi acuză pe angajații companiei că știau de aceste anulări, dar i-au lăsat să facă check-in-ul și apoi au chemat polițiștii de frontieră pentru a-i evacua din terminal. Mai mult, nu le-au oferit nicio explicație pentru deciziile luate.
Informația potrivit careia reprogramările zborurilor respective ar putea fi făcute abia peste o săptămână i-a infuriat și mai mult pe clienții companiei aeriene.
Situația rămâne tensionată, mai ales că mulți pasageri sunt din provincie și spun că nu au unde să stea peste noapte.
Vezi și
Haos, scandal și nervi întinși la maximum, pe 7 spetembrie, pe Aeroportul Otopeni. Sute de pasageri şi-au pierdut cumpătul când au aflat că zborurile lor, rezervate la Blue Air, le-au fost anulate.
Pasagerii care au ajuns în această dimineață pe Aeroportul Otopeni spun că n-au ştiut şi că nici nu au fost anunţaţi că Blue Air a anulat toate cursele.
În situaţii similare sunt mii de oameni, atât în aeroporturile din ţară, cât şi în străinătate.
„Am aflat că s-a anulat zborul, am ajuns şi degeaba în aeroport, nici nu vor să discute cu noi şi ne spun că s-a anulat până pe 12 septembrie. În primă fază până pe 12. Când am ajuns la ghişeu şi am reuşit prin scurte cuvinte să vorbim cu ei, toate zborurile ne-au spus că sunt anulate până în decembrie, de fapt, nu până pe 12 luna aceasta”, susţine un călător.
„Am pierdut zborul spre Porto. BlueAir mi-a anulat zborul şi acum încerc să ajung acasă, dar preţul biletului este foarte ridicat, mai mult de 1.000 de euro”, se plânge un alt turist.
„Ce facem cei care nu avem bani? Pierdem locul de muncă?”, spune, supărat, un alt român.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News