Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Scandal într-o cafenea: Femeie revoltată după ce un chelner i-a insultat copiii pe bonul fiscal
WhatsApp
O femeie din Noua Zeelandă a trăit o experiență de neimaginat într-o cafenea din Christchurch. Clienta a rămas fără cuvinte atunci când chelnerul care i-a luat comanda a ales să îi lase o insultă pe bonul fiscal.    
Scandal într-o cafenea: Femeie revoltată după ce un chelner i-a insultat copiii pe bonul fiscal / Foto: Unsplash

Femeia era împreună cu copiii ei mici, alături de care intenționa să servească micul dejun. Comanda, care includea ouă prăjite, o omletă și pâine prăjită, a devenit ulterior subiect de dispută când familia a primit nota de plată în valoare de 64,50 dolari.

Cu surprindere și dezamăgire, femeia a observat că, în loc să găsească numărul mesei pe chitanță, angajatul cafenelei a ales să descrie masa ca fiind „masa cu cei doi copii teribiliști”. 

 

Un chelner a jignit doi copii pe bonul fiscal

 

Indignată, Kimberly a postat imediat pe Facebook o fotografie cu bonul fiscal, atrăgând atenția prietenilor și ulterior, presei. În postare, ea a cerut cafenelei să-și instruiască personalul în privința comportamentului și a taxării intenționate.

"Venim aproape în fiecare weekend, iar copiii mei sunt doar prietenoși și vorbăreți, în plus nu am lăsat niciodată mizerie. Nu au fost niciodată o teroare, nu au avut niciodată o criză, nu au cauzat niciodată probleme", a declarat mama în postarea sa.

Familia a decis să părăsească cafeneaua înainte de a primi comanda și a criticat dur localul pentru comportamentul "nerespectuos". Ea a dezvăluit că a arătat bonul fiscal unuia dintre angajați, iar acesta nu a prezentat nicio scuză sau explicație.

 

Conducerea localului s-a revanșat față de familie

 

Managerul de la Coffee Supreme Food and Beverage, Tim Norris, a prezentat scuze publice și a recunoscut că incidentul a fost "total sub standardele lor". El a subliniat că atitudinea angajatului nu este acceptată în cadrul companiei și a asigurat că vor fi luate măsuri pentru a preveni astfel de situații în viitor.

Managerul s-a deplasat de la sediul central special pentru a se întâlni personal cu familia și a-și cere scuze în mod direct. Potrivit surselor, angajatul vinovat s-a arătat „plin de remușcări".

Într-un comunicat postat pe Facebook, franciza a recunoscut greșeala și a cerut scuze publice, menționând că au jignit o familie tânără care încerca să se bucure de un moment frumos împreună. Au subliniat că înțeleg dificultățile de a fi părinte și au invitat părinții cu copiii mici la o cafea și o gustare.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Internațional Vezi toate articolele
pixel