Inițial programată pentru Crăciunul din 2020, călătoria în familie la Disney a fost amânată din cauza pandemiei. Cu toate acestea, familia și-a păstrat entuziasmul și, pentru a economisi bani, părinții Andiei au decis să achiziționeze carduri cadou în valoare de 10.000 de dolari pentru a acoperi cheltuielile cu biletele și rezervările la restaurant.
Problemele au apărut atunci când au încercat să folosească cardurile pentru a achiziționa biletele și au constatat că acestea erau destinate serviciului de streaming Disney+. Andie a făcut publică situația pe TikTok, exprimându-și îngrijorarea cu privire la apropierea datei plecării și lipsa de bilete disponibile pentru parcurile tematice în perioada Crăciunului.
Ea a explicat că confuzia s-a datorat faptului că părinții ei nu sunt obișnuiți să folosească servicii de streaming și nu au realizat diferența dintre cardurile destinate parcului Disney și cele pentru Disney+. Situația a fost complicată și de faptul că, încercând să introducă cardurile pe site-ul Disney, acestea au devenit neeligibile pentru returnare, deoarece numerele de pe spatele lor erau deja zgâriate.
Cu un apel la ajutor pe TikTok, Andie a primit sfaturi variate de remediere a situației, descoperind în același timp că familia ei nu a fost singura care a confundat cele două tipuri de carduri cadou. Părinții ei au primit sprijin și înțelegere din partea comunității online, iar Disney a intervenit în mai puțin de 24 de ore.
Disney a luat legătura cu familia Coston și a găsit o soluție rapidă pentru a transforma cardurile de streaming Disney+ în carduri cadou pentru parcurile Disney. Astfel, cei 10.000 de dolari inițial dedicați serviciului de streaming au fost redirecționați către bilete și experiențe în parcurile tematice.
@aofthecoast Do I have a story for you! PLEASE HELP! Note that the purchaser is not familiar with Disney Plus and did not know the difference! Honest mistake. It is not about the funding of the trip. It is about finding someone who can help us transfer the money into the correct gift card so we can make it to Disney! @Disney Parks @Disney+ @Disney #ohno #fail #disney #disneyworld #disneyplus #disneyfail #help ♬ Oh No - Kreepa
Familia se pregătește acum cu entuziasm pentru călătoria mult-așteptată și Andie este recunoscătoare pentru sprijinul primit online și pentru faptul că au reușit să rezolve problema înainte de vacanță.
„Sunt atât de bucuroasă că am reușit să rezolvăm problema, mai ales de dragul părinților mei. De asemenea, a fost bine să aud că părinții mei nu sunt singurii care au trecut prin asta", a spus Andie pentru PEOPLE.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News