Publicitate
Reprezentanții firmei nu mai preiau comenzi în punctele de lucru din România și spun că prioritizează comenzile deja plasate, conform Știrile PRO TV. Sute de oameni susțin că în ultimele luni au semnat un contract cu această firmă și au dat un avans care a ajuns la câteva zeci de mii de lei. După câteva luni de așteptări și promisiuni neonorate, unii și-au cerut banii înapoi, dar fără succes.
Așa că mulți s-au îndreptat spre Poliție și spre Protecția Consumatorului, unde au făcut plângeri. Unii au apelat și la avocați, ca să demareze plângeri penale. Firma spune că s-a confruntat cu mai multe provocări în ultima perioadă, de unde și întârzierile la livrare.
Între timp, nu mai preia comenzi în niciunul dintre cele 14 puncte de lucru din țară și spune că lucrează pentru livrarea comenzilor deja plasate. Poliția a deschis un dosar penal pentru înșelăciune și au început cercetările.
Cel puțin trei mii de înșelăciuni online comise în toată Italia de Florin Z., folosind site-uri de superoferte create special pentru a înșela clienții în căutare de chilipiruri. În 2017, un bărbat din Como a plătit 1.700 de euro pentru niște mobilă pe care nu a primit-o niciodată. O înșelăciune pentru care Florin Zaharia, un român de 59 de ani care locuiește în Erba, a fost condamnat la 15 zile de închisoare, în continuarea celor 5 ani și 8 luni pe care le primise pentru sutele de înșelăciuni comise anterior.
În 2016, împreună cu alți opt compatrioți, fusese arestat de Parchetul din Milano pentru asociere infracțională vizând comiterea a zeci de escrocherii în fiecare zi, folosind 46 de site-uri de vânzare de diverse bunuri, dar mai ales electronice, prin intermediul cărora se comiteau un număr incalculabil de escrocherii pentru sume cuprinse între 200 și 1.000 de euro. Cel puțin trei mii de tranzacții au fost contestate numai în cadrul anchetei de la Milano, la care au apărut ulterior episoade individuale, inclusiv cel din Como.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News