Dovadă în acest sens este munca constantă a contului Soy Camarero de pe platfotmaX, fosta Twitter. Printre plângerile fără sens ale clienților sau mesajele care spun povești de tot felul, Soy Camarero a împărtășit răspunsul ironic al proprietarului unui bar pentru un client. Respectivul client nu s-a plâns că mâncarea era proastă sau că localul era murdar. Nu! problema ra vocea bucătarului.
„Luam micul dejun acolo și a trebuit să plec”, explică persoana în recenzia sa. „Bucătarul cântă de parcă toată lumea era a lui. Foarte puțină educație”. În plus, odată cu plângerea, a evaluat toate punctele cu cea mai mică notă posibilă, arătând cât de „oribil” era localul.
Din acest motiv, conducerea restaurantului a ținut să-i răspundă clientului nemulțumit . În primul rând i-a mulțumit pentru mesajul care îi ajută să îmbunătățească activitatea restaurantului, apoi i-a lăsat o notă amuzantă: „L-am înscris pe bucătăreasa la cursuri de canto și îi vom spune să nu fie atât de fericit în jobul ei”.
Răspunsul a devenit viral în scurt timp, iar în mai puțin de o zi a avut peste 170.000 de vizualizări. Un număr atât de mare încât persoana respectivă a fost nevoită să șteargă recenzia lăsată pe profilul Google al restaurantului.
???????? pic.twitter.com/9ViI8XGrx7
— Soy Camarero (@soycamarero) October 19, 2023
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News