Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
O italiancă de 96 de ani a primit o factură la apă de 24.000 de euro. Compania nu e la prima greșeală
WhatsApp
S-a întâmplat din nou. Pentru a treia oară în câteva săptămâni, o femeie în vârstă a primit o factură uriașă la apă, existând riscul unor consecințe grave.
O italiancă de 96 de ani a primit factură la apă de 24.000 de euro. Compania nu e la prima greșeală. Sursa foto - Pexels.com

Giuseppina Gavelli, în vârstă de 96 de ani din Sassuolo, a primit o factură de coșmar. Ea care plătește de obicei câteva zeci de euro. Din fericire, eroarea a fost descoperită imediat.

Imaginați-vă ce reacție a avut bătrâna când a deschis plicul cu factura la apă -  24.247 euro . Din fericire, bătrâna nu are debit direct în contul curent și de aceea a putut cere imediat lămuriri de la firma care administrează serviciul de apă, Hera în acest caz, evitând să plătească suma enormă, scrie newsprima.it.

Din fericire, raportarea sa imediată a permis companiei să înțeleagă motivul facturii, motivată de o eroare în sistem. La acel moment, compania Hera a luat măsuri pentru a furniza Giuseppinei Gavelli informațiile relevante pentru a obține o rambursare aproape totală a facturii. 

Reamintim că o femeie în vârstă din Campobasso s-a îmbolnăvit după ce a primit o factură de apă de 62.000 de euro, iar o alta, în vârstă de 88 de ani, tot din aceeași regiune, a decedat în ajunul Crăciunului după o factură amețitoare la apă, suma depășind 15.000 de euro.

 

O bătrână s-a îmbolnăvit de inimă când a primit o factură de peste 60.000 de euro la apă. Compania i-a trimis flori și scuze

 

Caterina Giovinazzo, bătrâna care s-a îmbolnăvit după ce a citit factura de apă pe care o primise nu a supraviețuit. Femeia a decedat în ajunul Crăciunului. Suma facturată depășea 15.000 de euro (15.339 mai exact).

Ulterior, compania - Iren - s-a justificat spunând că a fost vorba de o eroare și că suma primită de bătrână era complet greșită. Bătrâna de 88 de ani s-a zbătut timp de aproape trei săptămâni după ce a fost spitalizată. Din păcate, însă, inima ei a încetat să mai bată definitiv după ce starea ei s-a înrăutățit în ultimele ore ale zilei de 24 decembrie. Disperate, rudele femeii cer acum adevărul și, mai presus de toate, dreptate.

După cum s-a anunțat anterior, compania și-a recunoscut eroarea în cazul facturilor, dar până atunci răul fusese deja făcut. Bătrâna ar fi început să se simtă rău după ce nora ei i-a citit datele de facturare pentru perioada august-octombrie a acestui an.

Ulterior, s-a descoperit că consumul de apă al victimei în propria locuință nu se apropia nici pe departe de această cifră. Consumul maxim era de doar câțiva metri cubi, mai exact 55 de euro. Nu este exclus, deocamdată, ca rudele sale să ia măsuri legale.

Citește mai multe AICI.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
DC Media Group Audience
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Social Vezi toate articolele
Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
pixel