Junko Shinba și prietenele ei au plecat de la restaurantul Seafood Paradise cu o notă de plată uriașă de 1.322 de dolari americani (900 de euro), după ce au comandat crab King Crab din Alaska. Furioasă, Shinba a apelat la autorități și a început să critice restaurantul în public.
Femeile susțin că nu li s-a spus că vor fi taxate în funcție de greutatea crabului sau că întregul crab va fi gătit doar pentru ele.
"Unele restaurante servesc crabii parțial", a declarat ea pentru AsiaOne.
Paradise Group, compania care deține Seafood Paradise, a răspuns vehement, folosind camerele de supraveghere ale restaurantului pentru a contesta acuzațiile clientei. Conform versiunii Paradise Group, personalul restaurantului i-a informat pe clienți cu privire la prețurile crabului King Crab din Alaska și le-a arătat meniul pentru a evita orice confuzie.
Restaurantul a precizat că greutatea totală a crabului a fost de 3,5 kg și că au fost făcute mai multe comunicări cu clienții cu privire la modul de pregătire a crabului.
În plus, Paradise Group a susținut că, la finalul mesei, clienții au lăudat mâncarea și au refuzat să achite factura. Managerul restaurantului a oferit chiar o reducere de bunăvoință pentru a ajuta la soluționarea situației.
Reacția restaurantului a fost amplificată prin intermediul rețelelor de socializare, unde au fost publicate imagini de pe camerele de supraveghere pentru a susține argumentele companiei. În final, Paradise Group a subliniat angajamentul său pentru prețuri transparente și calitatea serviciilor pentru clienți, evidențiind importanța menținerii reputației sale și protejarea angajaților.
Postarea concluzionează: "La Seafood Paradise și la toate celelalte restaurante din grupul Paradise, ne menținem în mod constant angajamentul de a practica prețuri transparente, punând accentul pe serviciile pentru clienți și pe calitatea alimentelor. Personalul nostru va face tot posibilul pentru a comunica clar cu clienții și salută orice întrebări.
Pe cât de mult prețuim toți clienții noștri, pe atât de mult considerăm că este important să menținem reputația Paradise Group și să ne protejăm toți angajații. Prin urmare, nu ne rămâne decât să prezentăm fotografii extrase din înregistrările noastre de pe camerele de supraveghere pentru a ne susține declarația."
Această dispută publică a adus în prim-plan o dezbatere cu privire la comunicarea clară între restaurante și clienți cu privire la prețurile și detaliile meniului, evidențiind importanța transparenței în industria ospitalității.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News