Întrebat într-un podcast ce înseamnă pentru el un brand uriaș, antreprenorul Cristian Sima a vorbit despre Dero, amintind și de Dacia, un brand de mașini foarte apreciat de elvețieni.
„Dero, a fost lui Unilever. Unilever a fost atât de deștept încât a luat brand-ul românesc Dero. Șefa de la UniLever România a zis „Știe lumea de Dero? Hai să facem un produs bun, ieftin, și să îi zicem tot Dero. Și a cumpărat Dero.”, a declarat antreprenorul.
„Eu am o mare supărare când intru în magazinele din Elveția și nu văd produse românești. Dero este totuși pe raft!”
Dacia Duster a câștigat popularitate și apreciere în întreaga lume, în special datorită combinației sale de preț accesibil, fiabilitate și versatilitate. Se pare că și în Elveția este foarte apreciată. Conform antreprenorului, toți elvețienii își doresc să dețină Dacia Duster.
„Știți care este cel mai vândut produs românesc vândut în Elveția? O să fiți surprins. Tot elvețienii vor să își cumpere Dacia Duster. Costă 25 000 de franci elvețieni. Mult mai mult decât la noi. Are ecran TV în tetiere, tot felul de opțiuni. Eu le-am zis că le aduc una de la noi, dar nu seamănă. Dacia produce pentru Elveția Dacia Duster. Este un SUV, mic, bun, perfect, pentru Elveția.
În parcarea liceului unde învață fiica mea, jumătate din mașini erau Dacia Duster. Toți profesorii fiicei mele își cumpărau Dacia Duster și erau foarte încântați," a mai spus Sima.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News