Femeia menționează că, de obicei, este foarte precaută când vine vorba de cumpărături online, verificând întotdeauna recenziile și alegând să cumpere de pe site-uri certificate și de încredere.
Cu toate acestea, s-a simțit atrasă de o reclamă care îi oferea exact pantalonii pe care îi căuta, iar prețul atrăgător de 34,50 de euro a contribuit la decizia ei de a face achiziția.
„În urma comenzii, am primit rapid confirmarea și un număr de tracking pentru a monitoriza livrarea. Totul părea în regulă. Suspiciunile mele au început atunci când, la o săptămână de la achiziție, am revenit pe site-ul transportatorului și comanda era tot la punctul de plecare”, spune ea.
„Prin urmare, am încercat să găsesc un canal de contact pentru a afla mai multe și mi-am dat seama că nu există o pagină reală de Facebook, că nu există nicio urmă de număr de telefon pe site-ul lor și că singurul canal de contact era e-mailul sau messenger.
Le-am activat pe amândouă și de mai multe ori fără să primesc niciun răspuns. Însă, în acest moment suspiciunile deveniseră aproape o certitudine și căutând pe internet am găsit mai multe recenzii ale unor persoane înșelate ca și mine. Până în ziua de azi pagina sponsorizată a dispărut și nici site-ul lor (verorana.com) nu mai există”, explică femeia pentru cotidianul Corriere.
Femeia subliniază că s-a simțit înșelată mai ales pentru că a crezut că, pe pagina sa de Facebook, se afla într-un mediu cunoscut și sigur. În ciuda înșelătoriei, își exprimă îndoiala că raportarea la Facebook ar avea vreun efect, deoarece toate urmele reclamei au dispărut.
"Cu siguranță am fost înșelată. Cu siguranță am fost nesăbuită. Dar nu am perceput înșelătoria pentru că am simțit că mă aflam într-un mediu familiar pe profilul meu privat de Facebook. Mi-ar fi plăcut să raportez la Facebook, dar cum toate urmele au dispărut, nu știu dacă există vreo modalitate”, încheie victima.
Această poveste servește ca un avertisment pentru ceilalți utilizatori de rețele sociale cu privire la riscurile implicite în cumpărăturile online, subliniind necesitatea de precauție și investigație atentă înainte de a face achiziții bazate pe reclamele văzute pe platforme sociale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News