Incidentul s-a petrecut în seara zilei de luni, 10 aprilie, atunci când o navă sub pavilion românesc care călătorea de la Dietfurt în direcția Riedenburg (Bavaria), pe râul Altmuhl, a atras atenția datorită modului ciudat în care naviga căpitanul. Cu puțin înainte de satul Meihern, comandantul a izbit nava de malul stâng. La scurt timp, în satul Deising, nava comercială cu lungimea de 80 de metri a deviat din nou cursul și s-a ciocnit de malul drept.
Echipajul unei alte ambarcațiuni de tip cargo, care se afla în spatele navei românești, a venit în ajutorul căpitanului și a tras nava înapoi în șenal.
Intrând în contact cu căpitanul, echipajul a observat că acesta era sub influența alcoolului, motiv pentru care l-au împiedicat să continue călătoria și au sunat la poliție.
Echipajul a cuplat nava de cargo și a dus-o la ecluza Riedenburg. Căpitanul a fost luat în primire de ofițerii de la Poliția fluvială din Beilngries și de la Poliția din Kelheim.
Un test de alcoolemie a arătat că marinarul era mort de beat, având o alcoolemie de 2,3 la mie.
Căpitanul a fost nevoit să facă un test de sânge și să plătească o garanție de câteva sute de euro pentru procedurile judiciare în cadrul cărora va fi cercetat penal pentru punerea în pericol a traficului maritim.
Căpitanul și-a putut continua călătoria a doua zi, când s-a trezit din beție.
Autoritățile germane fac verificări pentru evaluarea eventualelor daune provocate de nava sub pavilion românesc, scrie publicația Idowa.de.
--------------------------------------------
Dacă doriți să fiți notificați direct pe WhatsApp, atunci când apare o nouă știre de interes EXCLUSIV pentru românii din Germania, puteți intra pe grupul de WhatsApp al cititorilor fideli StiriDiaspora accesând următorul link:
-> https://chat.whatsapp.com/IsdGvKkdEY4JJhueZBrtNW
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News