O familie de patru persoane a comandat meniul zilei, care includea o farfurie cu spaghete bolognese. La un moment, unul dintre clienți a cerut să fie schimbată farfuria.
Chelnerul le-a povestit urmăritorilor săi de pe TikTok că nu are „nicio problemă” în a schimba farfuria, dar nu are de gând să „le permită să râdă de mine”. Clientul a cerut să schimbe spaghetele bolognese cu o altă mâncare după ce a consumat jumătate din farfurie.
Motto-ul popular „clientul are întotdeauna dreptate” este o expresie pe care multe persoane o folosesc în restaurante pentru a-și justifica pretențiile față de chelner.
Utilizatorul de TikTok, Soyfelber, a distribuit un videoclip în care descrie scena care a avut loc când un grup de patru persoane a comandat meniul zilei, care includea o farfurie cu spaghete bolognese.
„Au început să mănânce și deodată un client mi-a adus înapoi farfuria de spaghete bolognese care nu i-a plăcut și m-a rugat să o schimb cu niște sparanghel cu șuncă”, a povestit chelnerul. Tânărul a adăugat că nu are „nicio problemă” în a face schimbarea farfuriei, dar nu le va „permite clienților să râdă” pentru că „nu putem fi atât de proști” din moment ce clientul a întors „doar jumătate” din mâncarea din farfurie.
„Le-am dat o jumătate de farfurie de sparanghel cu șuncă. Știu că mulți dintre voi o să-mi spuneți: e greșit, pentru că nu așa se fac lucrurile, clienții au mereu dreptate. Ei bine, nu. Îmi pare rău, dar nu", a susținut chelnerul.
„Dacă mănânci puțin și spui: chiar nu-mi place mâncarea, schimb fără nicio problemă mâncarea. Dar să mănânci jumătate de farfurie, apoi spui că nu ți-a plăcut mâncarea?", a conchis chelnerul.
@soyfelber ¿Que haríais en mi lugar? #clientes #hosteleria #camarero #soyfelber ♬ quirky everyday(1292146) - shuto music lab
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News