Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Cele mai periculoase țări pentru șoferii de TIR. Șoferiță româncă, după 20 de ani în spatele volanului: "Aici sunt echipe specializate. Te gazează și te trezești sau nu te mai trezești"
WhatsApp
Adriana Mureșan, o româncă ce a plecat acum 20 de ani în Spania pentru a lucra ca șofer profesionist, a spus care sunt cele mai periculoase țări din Europa pentru șoferi. 

Adriana Mureșan, șofer profesionist de peste 20 de ani și fondatoarea asociației RoOmenia și a comunității Voluntari în Europa, a participat la emisiunea "Departe de România", în care a vorbit și despre pericolele pe care le întâlnesc șoferii pe șosele. Ea spune că cele mai periculoase țări din Europa pentru șoferii de TIR sunt Franța și Anglia.  

"În ce țări sunt mai des întâlnite? (tâlhării, n.r.). Pe primul loc în top este Franța, datorită numărului mare de parcări, este foarte adevărat. Trebuie, trebuie să recunoaștem datorită sistemului lor de supraveghere deficient și mă refer la echipajele de poliție, jandarmerie și datorită faptului că Franța este este placa turnantă.

Prin Franța treci în toate părțile, vrei, nu vrei, este traficul foarte mare, e pe primul loc. După aceea, n-aș putea să vă spun dacă pe locul doi este Spania sau Italia, dar cam așa este ordinea. Anglia a ieșit din Uniunea Europeană, dar aș pune-o pe primul loc. Cu Franța aș pune-o pe același loc. Însă în Anglia se limitează la furturi de combustibil și de marfă. Atacurile, jafurile în cabină sunt preponderent în Franța și Spania, acolo sunt echipe specializate", spune Adriana Mureșan, în cadrul emisiunii.

Hoții îi gazează pe șoferi și le fură combustibilul și tot ce au prin cabină

 

Adriana Mureșan a explicat și cum acționează hoții atunci când îi gazează pe șoferi.

"Au și gaze, te gazează. Am avut un coleg odată, săracul, m-a sunat după 2 zile, mi-a spus că i-au luat și hainele, a rămas în chiloți când s-a trezit. După ce s-a trezit a reușit să sune de pe un alt telefon că i-au luat tot. I-au furat tot, și hainele, a rămas în chiloți și cu bluza cu care dormea.

Introduc pe sistemul de ventilație, de aerisire sau prin broască, prin butuc, dacă nu pot să deschidă altfel ușa. Sunt camioane deja acum dotate cu sisteme de siguranță auto-deblocare a ușilor și atunci nu mai pot deschide ușa. Și recurg la această metodă. Am înțeles că folosesc cloroform sau diverse substanțe. Le introduc în cabină și așteaptă, după care tu adormi liniștit, poți să te trezești, poți să nu te mai trezești.

În momentul în care ei consideră că ești destul de bine adormit, sparg un geam, intră iau tot și te trezești după 10 ore, după 20 de ore", a mai povestit șoferița.

VIDEO

 

-------------------------------------------------------

Dacă doriți să fiți notificați direct pe WhatsApp atunci când apare o știre importantă, puteți intra pe unul din grupurile de dedicate cititorilor fideli StiriDiaspora accesând următoarele linkuri:

-> https://chat.whatsapp.com/JJePx9Ood2XAgm8wytbimH 

-> https://chat.whatsapp.com/J6n4XX2nQLL0yuoailBGk6 

-> https://chat.whatsapp.com/Jb6xHKTjTdhIGOmUrCk0qy 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
DC Media Group Audience
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Știri Vezi toate articolele
19 apr 2024, 22:40
Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
pixel